L'Ibex-35 s'ha enfonsat un 3,48% durant la jornada d'aquest dilluns, l'endemà de les eleccions generals que va guanyar el PP amb una àmplia majoria absoluta. Tots els valors, excepte BME, han tancat en vermell, amb Sacyr Vallehermoso (-6,75%) i AcerlorMittal (-6,46%) liderant les pèrdues.
Altres borses europees també han tancat en negatiu, amb l'índex EuroStoxx baixant un 3,44%, el Ftse-100 un 2,55% i el Dax un 3,26%. La prima de risc del bo espanyol a deu anys també s'ha alçat dels 440 punts bàsics als 464 a quarts de sis de la tarda, tot i que la setmana passada va tancar per sobre dels 475 punts. Precisament dimarts, el Tresor espanyol acudirà als mercats amb una subhasta de lletres a 3 i 6 mesos.
Els mercats reben amb pèrdues la majoria del PP
La prima de risc del bo espanyol s'alça fins a fregar els 470 punts abans d'una nova subhasta de lletres del Tresor
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de novembre de 2011 a les 17:18
Et pot interessar
-
Política Com impactarà en el PP català el congrés de Feijóo?
-
Política El PP s'indigna per una activitat de «tir al feixista» a la festa major de la UPF
-
Política Illa defensarà la «diversitat» i la necessitat de «sumar capacitats» a la conferència de presidents
-
Política Salvavides dels Comuns al Govern per la taxa turística: ajornament a canvi de 60 milions per la compra d'habitatge
-
Política Segones Creus de Sant Jordi del postprocés: «Cal que insistim en allò que ens uneix»
-
Política Els canvis fiscals no inquieten (per ara) els promotors del Hard Rock