Els Mossos d'Esquadra han incrementat la protecció al voltant del president de la Generalitat, Artur Mas, amb l'objectiu de blindar-lo davant la presència de possibles espies, ja siguin membres de la policia espanyola, la Guàrdia Civil, el CNI, detectius privats o periodistes, segons informa la Cadena SER. Es tractaria d'establir un cordó de protecció al voltant del president contra qualsevol que busqui informació de la vida privada de Mas i la seva família, a banda de reunions delicades, per utilitzar-la després.
Fonts dels Mossos asseguren a la SER que tant el CNI com la Guàrdia Civil tenen autèntics especialistes en intel·ligència i no és fàcil detectar-los. L'emissora assegura que des del mes de juny, han entrat nous efectius a aquest grup. S'han dividit en dos grups per controlar la vigilància de grups de VIPS més reduït de manera que sigui més fàcil conèixer l'entorn i detectar moviments estranys.
Els Mossos blinden Mas per protegir-lo dels «espies» espanyols
Des del juny s'han afegit nous efectius en l'àrea de contraintel·ligència per evitar l'ús d'informació que es pugui fer servir en la seva contra
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’agost de 2014 a les 13:27
Et pot interessar
-
Política L'error d'un diputat del PP permet que tiri endavant una proposta de Sumar per reformar l'acomiadament improcedent
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso