L'eufemisme és "carències". Aquesta ha estat la paraula utilitzada pels Sindicats de Mossos d'Esquadra per transmetre al secretari de Seguretat Pública de la Generalitat, Joan Delort, per detallar tot el que ha faltat a nivell de coordinació, recursos humans i materials durant el temporal de neu d'ara fa una setmana.
Pels Mossos la nevada va certificar que "van quedar al descobert". En un comunicat, SME-CCOO ha afirmat que es va avisar a Interior que hi havia vehicles policials que no van poder seguir donant servei perquè les cadenes de tela només van resistir unes poques hores, i altres que no van poder ni iniciar servei perquè no tenien cadenes a la comissaria. També van recordar que es va viure una "falta total de coordinació" a tots els nivells.
Els Mossos no tenien cadenes!
Sindicats de Mossos denuncien a Interior les "carències" que van viure durant la nevada.
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de març de 2010 a
les 18:32
Et pot interessar
-
Política
«No tenim un problema de democràcia, sinó de demografia»: la mirada de Matteo Renzi sobre Europa
-
Política
Illa activa un grup de treball per posar fil a l'agulla en cinc infraestructures ferroviàries
-
Política
Poble Lliure rebutja el front de Rufián: «Seria un error estratègic greu»
-
Política
La consellera quàntica
-
Política
El gol de Barcelona davant del Papa «six-seven»
-
Política
El Congrés reforma el reglament per multar i expulsar diputats que trenquin l’ordre de la cambra
