L'eufemisme és "carències". Aquesta ha estat la paraula utilitzada pels Sindicats de Mossos d'Esquadra per transmetre al secretari de Seguretat Pública de la Generalitat, Joan Delort, per detallar tot el que ha faltat a nivell de coordinació, recursos humans i materials durant el temporal de neu d'ara fa una setmana.
Pels Mossos la nevada va certificar que "van quedar al descobert". En un comunicat, SME-CCOO ha afirmat que es va avisar a Interior que hi havia vehicles policials que no van poder seguir donant servei perquè les cadenes de tela només van resistir unes poques hores, i altres que no van poder ni iniciar servei perquè no tenien cadenes a la comissaria. També van recordar que es va viure una "falta total de coordinació" a tots els nivells.
Els Mossos no tenien cadenes!
Política
Sindicats de Mossos denuncien a Interior les "carències" que van viure durant la nevada.
ARA A PORTADA
-
Societat Els Bombers descarten donar per controlat l'incendi de les Gavarres aquest diumenge Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
-
-
Terra Catalunya es torna a enfrontar a temperatures extremes: consulta-les municipi a municipi Arnau Urgell i Vidal
-
Societat Almenys 16 cases cremades: totes les afectacions materials per l'incendi de les Gavarres Natàlia Pinyol
Publicat el
16 de març de 2010 a
les 18:32
Et pot interessar
-
Política
La història no explicada del naixement del PDECat
-
Política La corrupció castiga el PSOE i l'ascens de Vox dispara la dreta gairebé als 200 escons, segons «La Vanguardia»
-
Política
El sector educatiu avala endarrerir l'exigència del C2 de català als nous docents
-
Política
Dels nous catalans als catalans del segle XXI
-
Política
«Amb la dreta al poder, caldrà un front que vagi de Junts als Comuns amb ERC i PSC al centre»
-
Política El PSC defensa «coordinar una unitat d'acció» amb les esquerres davant l'onada ultra
