L'eufemisme és "carències". Aquesta ha estat la paraula utilitzada pels Sindicats de Mossos d'Esquadra per transmetre al secretari de Seguretat Pública de la Generalitat, Joan Delort, per detallar tot el que ha faltat a nivell de coordinació, recursos humans i materials durant el temporal de neu d'ara fa una setmana.
Pels Mossos la nevada va certificar que "van quedar al descobert". En un comunicat, SME-CCOO ha afirmat que es va avisar a Interior que hi havia vehicles policials que no van poder seguir donant servei perquè les cadenes de tela només van resistir unes poques hores, i altres que no van poder ni iniciar servei perquè no tenien cadenes a la comissaria. També van recordar que es va viure una "falta total de coordinació" a tots els nivells.
Els Mossos no tenien cadenes!
Sindicats de Mossos denuncien a Interior les "carències" que van viure durant la nevada.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2010 a les 18:32
Et pot interessar
-
Política El Parlament investigarà les irregularitats i els casos de violència sexual a la DGAIA
-
Política Rull es compromet a fer «totes les gestions» perquè la Bressola pugui obrir el Liceu
-
Política Barcelona i 15 ciutats europees volen 300.000 milions d'euros anuals contra la crisi d'habitatge
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen que una comissió investigui la repressió del Patronato de la Mujer contra dones menors
-
Política Josep Borrell es trenca la clavícula en caure a terra en un hotel de Bolívia
-
Política Illa viatjarà al Japó la setmana del 26 de maig per «reforçar i ampliar» les relacions del país amb Catalunya