Unes 3.000 persones s'han manifestat a Terrassa per exigir que es reactivin les ajudes de la renda mínima d'inserció (la PIRMI), convocades per la Plataforma d'afectats per les retallades de les prestacions de l’atur i les ajudes. És una de les concentracions més grans d'immigrants que es recorden a la cocapital del Vallès Occidental i durant una bona estona han col·lapsat algunes de les cies més concorregudes del municipi.
Poques vegades com avui s'ha viscut a Terrassa una demostració de la força de les persones d'origen magrebí. Els manifestants han sortit des de la mesquita de Ca N'Anglada, han passat pel centre de la ciutat, han acabat a l'Oficina de Treball de la Generalitat, al barri de La Cogullada i han cridat contra el Govern i els polítics en general. Hi havia força pancartes reivindicatives, en català i en castellà, i fins i tot s'han pogut veure estelades.
La Plataforma demana que s'aturin les sancions per reintegrament de les ajudes per part de les persones que van marxar de l'Estat mentre cobraven el subsidi d'atur.
Els musulmans de Terrassa es manifesten contra les retallades
Poques vegades s'ha viscut una demostració de força de les persones d'origen magrebí
ARA A PORTADA
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos David Cobo
-
El pla Collboni per instal·lar 500 càmeres enfocarà als punts amb més delictes o manifestacions David Cobo
Publicat el 05 de desembre de 2011 a les 19:55
Et pot interessar
-
Política
I Esquerra, què?
-
Política
Junts avala la llei de Sánchez que obliga les grans empreses a respondre en català
-
Política
Al PP se li acumulen les desgràcies
-
Política
Estrasburg es pronunciarà la setmana que ve sobre la presó preventiva de Turull, Junqueras i Sànchez
-
Política
L'endemà del trencament
-
Política
Les famílies de les víctimes increpen Mazón al funeral d'Estat: «Assassí, te’n rius de nosaltres»
