Els treballadors dels mitjans de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, TV3 i Catalunya Ràdio, es mostren sorpresos que després de patir els blocs electorals ara els partits puguin trencar qualsevol criteri de proporcionalitat i ordre.
En aquest sentit els comitès professionals lamenten la "subordinació" que pateixen els mitjans a les estratègies electorals veient com CiU i PSC han decidit l'organització del cara a cara a TV3. A banda, constaten que més enllà del què pugui decidir la Junta Electoral Central -demà s'haurà de pronunciar sobre la conveniència o no del cara a cara- ara els partits puguin trencar sense problemes els rígids criteris de proporcionalitat i ordre de les informacions i entrevistes electorals, marcats per la CCMA.
Pels comitès de TV3 i Catalunya Ràdio els partits "s'han atribuït les funcions i han pres decisions que corresponen a la direcció de TVC".
Els professionals de la CCMA lamenten uns mitjans «subordinats» als partits
Denuncien que després de patir els blocs electorals ara els partits els puguin trencar
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
-
Política L'escriptora Margarida Aritzeta presenta una petició d'indult total per a Laura Borràs Redacció
Publicat el 22 de novembre de 2010 a les 18:28
Et pot interessar
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres
-
Política L'Ajuntament de Madrid multa Pablo Iglesias per excés d'aforament al seu bar
-
Política Junts demana «ajuda» al municipalisme davant de la «desconstrucció nacional» del Govern