El jutjat de Mercedes Ayala, que investiga el cas dels ERE irregulars, ha embargat a l'exconsellera d'Economia i Hisenda de la Junta d'Andalusia entre 1994 i 2004 i exministra de Foment Magdalena Álvarez una llar, una plaça de pàrquing i un traster per tal de cobrir la fiança de responsabilitat civil de 29,5 milions d'euros que li va imposar la magistrada el passat mes de març.
A través d'un decret, la secretaria del Jutjat considera "insuficients", tenint en compte la quantitat per la que es va fixar la fiança civil, els béns embargats a la imiputada fins ara, com són ara sis béns immobles i cinc comptes corrents, un d'ells a Luxemburg.
Embarguen un traster a Magdalena Ãlvarez per cobrir la fiança de 29,5 milions d'euros
També li retenen una plaça de pàrquing | Un jutjat troba que el que se li ha embargat fins ara no és suficient
ARA A PORTADA
-
-
-
L'Estat es compromet a complir (ara sí) els acords per donar oxigen a l'entesa Illa-Junqueras Bernat Surroca Albet
-
Els acords de la bilateral: dels diners per tenir més Mossos a l'ús del català dels funcionaris de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
Illa i ERC situen els pressupostos com a «punt de partida» davant els retrets de Junts Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
Publicat el
14 de juliol de 2014 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Política
Rufián s'obre per primer cop a ser cap de llista d'un front d'esquerres a l'Estat
-
Política
Turull posa el termòmetre a les primàries de Junts a Barcelona: es reuneix amb Giró i Argimon
-
Política
Pas endavant del Parlament per reconèixer l'Institut d'Estudis Catalans com a acadèmia nacional
-
Política El Parlament aprova endurir les multes pels grafits als trens per triplicar-ne l'import
-
Política
Jordi Martí i Jaume Alonso-Cuevillas es disputaran en primàries qui és el candidat de Junts a Barcelona
-
Política Junqueras no creu que Jovent Republicà tombi els pressupostos: «No em preocupa res»
