L'enquesta publicada aquest diumenge per El Periódico apunta a un resultat ajustat en les eleccions del 14 de febrer. ERC i el PSC obtindrien entre 32 i 34 escons cada un; i en tercer lloc quedaria Junts, amb 29-31 escons.
El sondeig del diari de Prensa Ibérica atorga 9-11 escons a Ciutadans i pronostica un triple possible empat a 8-9 escons entre En Comú Podem, la CUP i Vox.
El sondeig constata un retrocés de la candidatura de Salvador Illa respecte a l'anterior lliurament del baròmetre, que donava a la candidatura socialista una forquilla d'entre 35 i 36 diputats.
Pel que fa a la participació, pocs dies abans de la jornada electoral, aquesta se situaria entre un 56 i un 58%. Una caiguda superior als 20 punts en comparació amb les xifres dels darrers comicis, quan es va assolir una participació d'un 79,09%.
[plantillaeleccions]
Empat tècnic entre el PSC i ERC, segons l'enquesta d'«El Periódico»
Els independentistes s'assegurarien la majoria absoluta i Illa recula respecte a l'anterior sondeig
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de febrer de 2021 a
les 18:31
Et pot interessar
-
Política Parlon i Trapero tornaran a comparèixer al Parlament per les infiltracions en assemblees de professors
-
Política
El Parlament prem l'accelerador per prohibir la compra especulativa abans de l'estiu
-
Política Sánchez mira de tapar la sentència d'Ábalos amb una pluja de milions per a la dependència
-
Política
La justícia és ràpida quan li interessa? Tres anys en el cas Ábalos i vuit per Montoro i Kitchen
-
Política
Previsibles en el pitjor sentit
-
Política
Els convergents no han marxat mai
