[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vxIDscxd0y4[/youtube]
L’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, presideix l’acte de presentació del Llibre Blanc “Barcelona, capital d’un nou estat”. El Llibre Blanc recull les reflexions de tècnics, experts i referents cívics i professionals sobre “què pot representar per a Barcelona el fet d’esdevenir capital d’un nou estat”. En el treball hi han participat 148 autors.
L’acte serà presentat pel periodista Jofre Llombart i comptarà amb la participació d’alguns dels autors que han participat en el Llibre Blanc com Juan Antonio Giner, fundador i president d’Innovation International Media Consulting Group de Londres
Marta Espasa, professora titular d’Hisenda Pública de la Universitat de Barcelona
Bonaventura Clotet, director d’IrsiCaixa i cap de la Unitat del VIH de l’Hospital Trias i Pujol; Isabel Sucunza, periodista i escriptora; Gabriel Ferraté, exrector de la Universitat Politècnica de la Catalunya i de la Universitat Oberta de Catalunya
Victòria Molins, teresiana. Els il·lustradors Toni Batllori i Jordi Calvis, que han participat en el libre, també participaran en la presentació.
En directe, presentació de «Barcelona, capital d'un nou estat»
L'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, presideix l'acte de presentació del Llibre Blanc
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de novembre de 2014 a les 17:59
Et pot interessar
-
Política Reunió imminent entre Junts i el PSOE
-
Política A Israel sempre li quedarà Aznar
-
Política L'Església no s'estova amb Illa
-
Política Escletxa a Barcelona amb la Flotilla: la dreta en fa befa mentre PSC, BComú i ERC demanen protecció
-
Política Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu»
-
Política Elisenda Alamany es postula per a l'alcaldia amb la recepta perquè «Barcelona no mori d'èxit»