[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vxIDscxd0y4[/youtube]
L’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, presideix l’acte de presentació del Llibre Blanc “Barcelona, capital d’un nou estat”. El Llibre Blanc recull les reflexions de tècnics, experts i referents cívics i professionals sobre “què pot representar per a Barcelona el fet d’esdevenir capital d’un nou estat”. En el treball hi han participat 148 autors.
L’acte serà presentat pel periodista Jofre Llombart i comptarà amb la participació d’alguns dels autors que han participat en el Llibre Blanc com Juan Antonio Giner, fundador i president d’Innovation International Media Consulting Group de Londres
Marta Espasa, professora titular d’Hisenda Pública de la Universitat de Barcelona
Bonaventura Clotet, director d’IrsiCaixa i cap de la Unitat del VIH de l’Hospital Trias i Pujol; Isabel Sucunza, periodista i escriptora; Gabriel Ferraté, exrector de la Universitat Politècnica de la Catalunya i de la Universitat Oberta de Catalunya
Victòria Molins, teresiana. Els il·lustradors Toni Batllori i Jordi Calvis, que han participat en el libre, també participaran en la presentació.
En directe, presentació de «Barcelona, capital d'un nou estat»
Política
L'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, presideix l'acte de presentació del Llibre Blanc
ARA A PORTADA
-
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
05 de novembre de 2014 a
les 17:59
Et pot interessar
-
Política
Contra el pessimisme, 10 de setembre
-
Política
«Ayuso està en un impàs fins que Feijóo guanyi les eleccions»
-
Política
Vint anys de Ciutadans: què se n'ha fet dels protagonistes de l'auge i la caiguda?
-
Política
El PSC vol fer «tot el que estigui a les seves mans» per evitar que l'extrema dreta lideri els governs locals
-
Política
Els oasis del País Basc i Galícia: per què l'extrema dreta hi és irrellevant?
-
Política
Esprint final de Collboni: les claus dels darrers mesos de mandat a Barcelona
