Esquerra Republicana (ERC) ha iniciat la cursa electoral per al 26-J des del districte de Sant Andreu de Barcelona. En el que ja es pot considerar una segona volta de les eleccions del desembre passat, els republicans tenen l'objectiu declarat de guanyar En Comú Podem, a qui no dubten en qualificar d'"adversaris".
L'eslògan també és explícit: "L'únic canvi possible", en referència al procés sobiranista català al marge del que passi a Espanya, estat que consideren impossible de canviar. De la mateixa manera, tampoc veuen factible el referèndum que proposen els de Pablo Iglesias. "El referèndum és absolutament impossible, a veure si se n'adonen", ha declarat el cap de llista per al Senat, Santiago Vidal, a l'inici del míting.
Per la història queda la fita del 20-D, una data en què ERC va aconseguir els seus millors resultats en unes eleccions espanyoles sent segona força amb 9 diputats. Ara toca una campanya repetida amb fils musicals ja escoltats, però contrasts evidents amb actes de carrer que deixen enrere els mítings tancats de l'hivern i una calor incipient que la formació espera que no desmobilitzi els independentistes.
ERC comença la campanya defensant la independència, «l'únic canvi possible»
Política
Els republicans donen el tret de sortida a la cursa del 26-J des del districte de Sant Andreu de Barcelona amb En Comú Podem com a "adversaris"
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
09 de juny de 2016 a
les 21:17
Et pot interessar
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
-
Política
El Marroc reclama a Espanya el retorn dels menors no acompanyats que hi ha a l'Estat
-
Política
Amplíssima majoria del PP i Vox al Congrés, segons una enquesta de «El Español»
