Les demandes de l'oposició per tal que el director general de la policia, Manel Prat, pel cas de l'empresari detingut al Raval que va resultar mort després de la seva reducció per part dels Mossos el passat 6 d'octubre, no s'han tallat malgrat la petició pròpia del conseller d'Interior, Ramon Espadaler, de comparèixer per donar explicacions del cas.
Ara bé, ERC ha rebaixat el to d'ultimàtum que aquest migdia ha mostrat relacionant la prohibició immediata de les bales de goma amb la petició del cap de Manel Prat. La portaveu d'ERC al Parlament, Marta Rovira, ha rebaixat el to i des dels faristols de la cambra ha avançat que el seu partit esperarà a escoltar la valoració d'Espadaler per demanar la dimissió de Manel Prat, ja que creu "que la millor manera de defensar al col·lectiu dels Mossos d'Esquadra és depurar responsabilitats fins al final".
De fet, CiU ha fet cas a les "advertències" d'ERC i ha mirat de restablir la pau amb els republicans en la qüestió de les bales de goma i en la gestió dels Mossos. Per part dels republicans, justifiquen el seu canvi d'actitud perquè entenen que la federació "s'havien encantat" en la negociació d'un acord en la comissió de les bales de goma i el cop de puny els hauria "esperonat" per acabar de prendre una decisió.
ERC demora la petició de dimissió de Manel Prat
Els republicans esperaran la compareixença del conseller al Parlament
ARA A PORTADA
-
-
L'Audiència Nacional accepta que la cúpula de l'operació Catalunya declari al judici dels Pujol Bernat Surroca Albet
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«A diferència de Pujol, Duran hauria estat encantat de ser ministre amb Aznar» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 05 de novembre de 2013 a les 18:37
Et pot interessar
-
Política
La llei contra la multireincidència avança amb l'aval de PP, PSOE i Junts
-
Política
El «coratge» de la Transició davant l'autocràcia que ve
-
Política
La mesa del Congrés suspèn José Luis Ábalos com a diputat
-
Política
Nova web de la Generalitat: aquests són els principals canvis al portal del Govern
-
Política
Dimiteix el president de la Diputació de Lugo (PSOE) per denúncies d'assetjament sexual
-
Política
Detinguda l'exmilitant del PSOE Leire Díez
