Ideologia normalitzada, si uns són independentistes d'esquerres els altres ho són de dretes. Aquesta és la conclusió d'ERC per descartar l'aliança amb Joan Carretero i Joan Laporta i les seves respectives organitzacions polítiques. Així ho ha afirmat el portaveu d'ERC, Ignasi Llorente, aquest divendres, per no formar una coalició electoral amb Reagrupament i Solidaritat Catalana per la Independència, després que Joan Carretero formalitzés per carta el seu oferiment a Joan Puigcercós i Joan Laporta.
Malgrat que no ha rebutjat explícitament l'oferta, de les declaracions de Llorente se n'extreu que descarta aquesta possibilitat, després que ha argumentat que ERC no pensa abandonar l'espai de l'esquerra independentista. D'aquesta manera ha convidat Carretero i Laporta a ocupar l'espai del centre-dreta independentista. A més, ha erigit ERC en l'opció amb "més solidesa i garanties d'èxit", també per arrossegar PSC i CiU cap a l'exercici del dret a decidir.
ERC descarta una coalició amb Carretero i Laporta
Els convida a ocupar el centre-dreta independentista: "Nosaltres som l'esquerra independentista", assegura el portaveu republicà, Ignasi Llorente,
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’agost de 2010 a
les 12:04
Et pot interessar
-
Política
La federació d'ERC a Barcelona reeditarà el duel entre afins i crítics de Junqueras i Alamany
-
Política
Moret, a ERC: «Ningú ha descartat la recaptació de l’IRPF; estem parlant de tempos»
-
Política
Tres anys sense nous pressupostos de la Generalitat, gairebé el període més llarg de la història
-
Política
L'acord de la bilateral sobre el finançament amaga el gest de Montero per negociar els pressupostos?
-
Política
El número dos de les joventuts del PP estripa el carnet i demana el vot per a Vox
-
Política
«No hi ha procés d'inclusió social sense aprenentatge lingüístic»
