ERC no ha trigat ni tres hores a respondre l'enèsim oferiment de CiU per entrar a Govern. En el consell nacional de CDC celebrat aquest matí, el secretari d'Organització, Josep Rull, ha pressionat de nou els republicans per tal que sospesin formar part d'un executiu “fort” per encarar el procés. I ERC s'ha deixat estimar, però sense presses.
L'encarregat de respondre ha estat el portaveu adjunt d'ERC al Parlament i secretari de comunicació del partit, Oriol Amorós. De fet, ERC ha apuntat les condicions per fer el pas fixant el rumb en la consulta.
“Nosaltres hem donat una paraula i només tenim una paraula, ja vam dir que quan tinguéssim data i pregunta estàvem predisposats a assumir totes les responsabilitats que facin falta per a fer possible que el 9 de novembre votem, i dins de l'estret marge que tenim es facin totes les polítiques socials possibles, posant primer de tot la lluita contra l'atur i en favor de la gent que més pateix”, ha assegurat Amorós.
ERC recull el guant de CiU per entrar al Govern
Amorós respon Rull que “amb la data i pregunta estan predisposats a assumir les responsabilitats que calguin”
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2014 a les 18:13
Et pot interessar
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Puigdemont demana al TC que suspengui l'ordre de detenció de Llarena