ERC veu "difícil" pactar una coalició amb forces nacionalistes del País Basc com Bildu per a les eleccions europees, tot i que no ha descartat del tot aquesta possibilitat, ja que el Consell Nacional d'ERC no té previst prendre una decisió en ferm sobre aquesta qüestió fins el dissabte 1 de febrer.
Fonts republicanes han explicat que, després d'una nova reunió amb Bildu, consideren que no serà fàcil repetir la fórmula amb la que, amb altres forces, van concórrer a les anteriors eleccions europees, tot advertint que les negociacions no són fàcils i que no hi ha hagut avenços significatius, tot i que les possibilitats de pactar continuen obertes.
Oriol Junqueras va anunciar dijous que descartava una llista conjunta amb CiU, i davant les dificultats d'arribar a un acord amb Bildu guanya pes la possibilitat que ERC es presenti, per primer cop en solitari, a les eleccions europees, amb el filòsof i catedràtic Josep Maria Terricabras com a cap de llista.
ERC veu «difícil» pactar amb Bildu
Tot i no tancar la porta a l'acord amb els bascos guanya pes la possibilitat que Esquerra es presenti en solitari a les eleccions europees
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de gener de 2014 a
les 19:23
Et pot interessar
-
Política
El Cercle fa les paus amb la Moncloa per la immigració
-
Política
El Parlament demana que els sanitaris hagin d'acreditar un B2 de català en el primer any de feina
-
Política
Junts votarà a favor dels canvis urbanístics necessaris perquè el Museu Thyssen sigui una realitat
-
Política
Alejandro Fernández titlla Salvador Illa de «marxista amb corbata» per les polítiques en habitatge
-
Política
Guerra a les xarxes
-
Política
El gestor bancari dels Pujol a Andorra diu que els primers diners procedien de l'avi Florenci
