Espadaler: «No veig Unió fent una DUI»

El conseller d’Interior assegura que no és independentista, però que l'estant "empenyent"

Publicat el 06 d’octubre de 2014 a les 17:24

“Jo no sóc independentista, però les darreres decisions m’hi estan empenyent, tot i que estic disposat a escoltar qualsevol alternativa que el govern espanyol posi sobre la taula”. Aquesta és la reflexió del secretari general de CiU i conseller d’Interior, Ramon Espadaler, que en una entrevista a TV3 ha expressat aquest matí l’endemà que el seu partit, UDC, hagi donat llibertat de vot a la segona pregunta del 9-N.
 

D’aquesta manera Espadaler copia el pensament de la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, o del president del Pacte Nacional pel Dret a Decidir, Joan Rigol, que en el consell nacional del partit defensaven el sí-sí atesa la sordesa amb què actua l’Estat espanyol.
 

Ara bé, Espadaler ha estat prudent i s’ha tret les puces de sobre una possible llista unitària amb unes plebiscitàries. ”Jo particularment no veig UDC fent declaracions unilaterals d’independència”, ha sentenciat.

Escull Nació com la teva font preferida de Google