El secretari general del comitè de govern d’Unió Democràtica de Catalunya i candidat a la presidència de la Generalitat, Ramon Espadaler, ha donat el tret de sortida de la primera concurrència d'UDC en solitari a unes eleccions des del 1934 tot assegurant que "Unió està preparada per concórrer a les eleccions sota la bandera del seny".
Poc més d'una hora abans que el president Mas signi el decret de convocatòria, Espadaler ha rebutjat atorgar al 27-S caràcter "plebiscitari", però les ha definit com a "molt transcendentals", tot definint el perfil propi d'UDC en aquestes eleccions, en que aspira a "representar el catalanisme moderat que defensa amb fermesa els interessos de Catalunya davant un govern central que ens ha portat en bona mesura a l'atzucac en què estem".
"Formularem una proposta instal·lada en el diàleg des del catalanisme", ha afegit el candidat d'Unió, tot afegint que en aquestes eleccions aspiren a "constituir grup propi" al Parlament de Catalunya. Així mateix, Espadaler s'ha esforçat en marcar distàncies amb la resta de formacions que es presenten a les eleccions,tot assenyalant que la seva proposta "es distinta i distant a la que representen l'independentisme i l'immobilisme", rebutjant alhora "la DUI i l'immobilisme del PP".
Espadaler: «Unió està preparada per concórrer al 27-S sota la bandera del seny»
Política
El candidat d'UDC a la presidència de la Generalitat rebutja que les eleccions tinguin caràcter "plebiscitari" però les considera "molt transcendentals"
ARA A PORTADA
-
Política Puente continua deixant en l'aire el tall de l'AVE Barcelona-Madrid malgrat la petició d'Illa Pep Martí i Vallverdú
-
Política Les preguntes pendents que ha de respondre Óscar Puente per la tragèdia de Toledo Gerard Mira
-
Política Feijóo entra en el cos a cos amb els sindicats i els demana desconvocar la vaga general Lluís Girona Boffi
-
-
Publicat el
03 d’agost de 2015 a
les 17:30
Et pot interessar
-
Política
El Govern destaca «l'honorabilitat» d'Eduard Rivas, excap de gabinet d'Illa investigat per irregularitats
-
Política
Junts, ERC, Comuns i CUP registren una proposta per crear un cos propi de Protecció Civil
-
Política
L'ANC dona suport a la vaga de l'11-N però demana enfocar-la des d'una òptica independentista
-
Política El Parlament aprova una declaració de suport a la vaga general de l'11-N
-
Política
S'hi ha de ser
-
Política
Salvador Illa canvia de cap de gabinet: Xavier Amor relleva Eduard Rivas, investigat en una causa judicial
