El debat de política general acostuma a comportar acords mediàtics que es perfilen fins a l'últim moment en àmbits rellevants que darrerament van vinculats a les prioritats en el camp nacional. A banda, però, els partits defensen, acorden i voten desenes de resolucions sobre aspectes molt diversos que, si obtenen els suports suficients per ser aprovats, teòricament són d'obligat compliment per al Govern o pel Parlament, malgrat que sovint no es ret massa comptes. Què se n'ha fet de les resolucions avalades per la cambra ara fa un any? S'han aplicat finalment? El següent interactiu reuneix i avalua fins a quin punt s'han fet realitat una trentena d'acords que s'hi van aprovar, tant els vinculats al procés com a matèries sectorials.
Examen a l'últim debat de política general: s'han executat els acords que s'hi van aprovar?
El ple de l'any passat va servir per avalar resolucions sobre l'autodeterminació, el reglament del Parlament, Joan Carles I, salut, habitatge o salari mínim
ARA A PORTADA
-
La conferència de presidents, un camp de batalla que certifica la poca cultura federal de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
El PP portarà a la conferència de presidents una esmena a la totalitat contra el «cupo independentista» Redacció
-
-
El Govern recula: les faltes d'ortografia penalitzaran a la Selectivitat més enllà de les llengües Redacció
-

- Roger Tugas Vilardell
- Periodista de dades i director de Polis
Publicat el 26 de setembre de 2022 a les 19:52
Et pot interessar
-
Política La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Política La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius»
-
Política El Parlament constitueix la comissió d'investigació del cas Pegasus, que presidirà la CUP
-
Política El Parlament demana al Govern d'Illa «contundència» per frenar l'opa del BBVA al Sabadell
-
Política Ayuso encén la conferència de presidents i amenaça de marxar si es parla en català
-
Política Leire Díez, sobre l'operació Catalunya: «No hi ha prou causes obertes amb la informació existent»