Facebook ha comunicat a la web "Toros para niños" el tancament del seu perfil perquè "incompleix les normes de publicació". Aquest mitjà es dedica específicament a fomentar l'afecció taurina entre els nens, als quals porten a alguna plaça i els introdueixen la festa amb arguments bàsicament de tipus ecològic/identitari. Els responsables de "Toros para niños" tenen la poquíssima vergonya d'explicar als nens una mena de conte on s'omet la tortura i mort de l'animal i se'ls fa creure que el toro, després de la corrida, torna viu al camp on l'espera "una llarga vida" engendrant vedells i "vivint feliç rodejat d'altres animals". Aquest és el nivell ètic dels que defensen la tauromàquia.
I mentre Facebook protegeix els nens de la incitació la Fiesta Nacional, Youtube ha decidit censurar les imatges de toros en les quals sigui molt explícit el patiment de l'animal o es faci evident la sagnia que pateix abans de morir. Youtube, per tant, ha infligit una segona derrota moral a la festa més espanyola, que es veu creixentment assetjada pels grans transmissors de continguts digitals.
En definitiva, el món sencer comença a incomodar-se amb l'obstinació espanyola per mantenir, fora de temps, una activitat insostenible moralment. I en aquest combat just, com en d'altres, Catalunya forma part del món.
ARA A PORTADA
-
Política Puente entoma la «desesperació» dels usuaris de Rodalies i garanteix millores: «Hi estem treballant» Bernat Surroca Albet
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Publicat el
01 de maig de 2013 a
les 21:59
Et pot interessar
-
Política El PP situa Álvarez de Toledo i Borja Sémper com a números dos i tres de la llista de Feijóo per Madrid
-
Política
Els Estats Units justifiquen la denegació del visat a Colau: «Venir és un privilegi, no un dret»
-
Política
Junts recupera la veu a l'Eurocambra amb la recollida de l'acta de Comín
-
Política
L'esquerra és culpable!
-
Política
Comín ja és a Madrid per recollir l'acta d'eurodiputat abans de l'acte de retorn a Catalunya
-
Política
CHA i Front Ampli Aragó no es presentaran al Congrés per Terol per evitar «dispersió de vot»
