Facebook ha tancat el perfil de Joan Laporta des de les 11 fins a les quatre de la tarde. També ha fet el mateix amb set components més de Solidaritat Catalana per la Independència. Fa unes setmanes ja es va tancar el perfil públic de SCI. L'acció arriba quan només manca un mes per les eleccions al Parlament de Catalunya, i quan les enquestes deixen entreveure que la formació liderada per l'ex president del Barça pot aconseguir entrar, amb una forquilla que va fins els 5 diputats.
Facebook ha tancat avui el perfil del cap de campanya i número sis per Barcelona, Emili Valdero, dels responsables de xarxes, Marc Serra i Ferran Verdaguer, i altres quatre perfils. Fonts de SI han manifestat aquesta mateixa tarda que des de Facebook Espanya encara no els han donat cap raó per la qual s'hagi procedit a la inhabilitació temporal.
D’acord amb el rànquing elaborat a partir de dades del rànquing mundial de pàgines web Alexa (www.alexa.com), el web de Solidaritat Catalana per la Independència (SI) encapçala el rànquing entre els llocs web de les formacions polítiques catalanes. SI ocupa el lloc 162.602, seguit d’ERC que està al 167.586; Reagrupament al 228.057; C’s al 294.245; CiU al 412.935; PSC al 420.234; PxC, 969.301, ICV al 1.210.103 i PP al 1.518.141.
Facebook tanca 5 hores el perfil personal de Joan Laporta
El web de Solidaritat encapçala el rànquing Alexa
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’octubre de 2010 a les 18:10
Et pot interessar
-
Política
Sánchez: «El 2026 aquest govern continuarà deixant-se la pell per millorar la vida de la gent»
-
Política
Collboni situa com a prioritat de cara al 2026 «garantir» que els joves puguin quedar-se a viure a Barcelona
-
Política
El sobiranisme es manifesta a Palma contra les polítiques anticatalanes de PP i Vox
-
Política
El front d'esquerres catalanes, un intent de sacsejada electoral que busca adeptes
-
Política
Collboni guanya, ERC creix, BComú i Junts cauen i Aliança treu el cap, segons el baròmetre de Barcelona
-
Política
Nou rècord de l'habitatge a Barcelona: ja és el principal problema per a un de cada tres veïns
