Felip Puig: «Cap policia va agredir periodistes»

El conseller d'Interior assegura que "tothom va ser avisat"

Publicat el 08 de juny de 2011 a les 17:48
En la compareixença parlamentària del conseller d'Interior, Felip Puig, d'aquesta tarda per aclarir els fets de l'operatiu policial a l'acampada dels indignats a la Plaça Catalunya, el responsable polític dels Mossos ha assegurat que "cap agent va agredir els professionals de la premsa".

Respecte les agressions que van rebre periodistes gràfics, que ja han presentat denúncia, durant l'operació policial Puig ha reblat que els Mossos van advertir "insistentment" als gràfics acreditats i identificats que "s'apartessin de la primera línia d'actuació".

Per tant, segons el responsable d'Interior no hi va haver cap voluntat sinó que "la tensió del moment" hauria provocat que alguns periodistes rebessin, "els que no havien fet cas de les instruccions dels comandaments de la policia".