El rei Felip VI ha revelat aquest dilluns 6 d'abril que fa anys li van posar una multa, després de visitar les instal·lacions de la Direcció General de Trànsit (DGT). Al marge de l'anècdota, que s'ha produït al final de l'acte, el monarca ha volgut agrair a les patrulles de Trànsit de la Guàrdia Civil i helicòpters, el seu "bon fer" en benefici de "nombroses famílies espanyoles".
A través de la ràdio que connecta la DGT amb les patrulles, s'ha dirigit als agents. "Bona tarda. Els parla el rei", ha començat la seva intervenció.
"Agraïm el vostre treball, especialment sabent que moltes vegades poseu les vostres pròpies vides en joc", ha continuat Felip VI.
De la mateixa manera, els ha expressat el seu "reconeixement" i "afecte" pel seu bon fer "en benefici d'un immens nombre de famílies espanyoles". "Que tingueu un bon servei i que torneu a la base sense novetat", ha conclòs.
La visita del rei a la DGT, s'ha completat amb una reunió, que ha durat una mica més d'una hora amb el ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, la directora de la DGT, María Seguí i el director de la Guàrdia Civil, Arsenio Fernández de Mesa.
A més, ha activat un dels panells informatius existents a les carreteres espanyoles, concretament en la via M-501, en què s'ha pogut llegir el missatge: "Operació trànsit Setmana Santa. Bon viatge de tornada".
Felip VI revela que fa anys li van posar una multa de trànsit
Política
Ho ha fet en una visita a les instal·lacions de la Direcció General de Trànsit (DGT)
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
06 d’abril de 2015 a
les 13:46
Et pot interessar
-
Política
Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra
-
Política
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
-
Política
L'incendi de la Vall d'Uixó no revifa la flama de la indignació
-
Política
La Fiscalia investiga l'exnúmero dos d'Empresa del govern d'Aragonès
-
Política
Calama rectifica i admet parcialment la petició de nul·litat de Zapatero
-
Política
La Fiscalia refreda l'amnistia de Jové i Salvadó malgrat l'aval europeu
