[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kkGuZL35bzQ[/youtube]
El ministre de l'Interior espanyol, Jorge Fernández Díaz, ha valorat la guerra de banderes que ha tingut lloc aquest matí a la plaça Sant Jaume. En paraules seves, aquesta "té connotacions negatives perquè recorda els temps que ETA estava plenament activa i operativa i sembrava recs de sang i terror arreu".
Fernández Díaz assegura que el procés "porta a deteriorar la convivència" i ha remarcat la necessitat de respectar la llei davant d'un Artur Mas disposat a "saltar-se-la contraposant legalitat i democràcia" i perquè "si no es respecta, llavors regna la llei de la selva". "La llei de la selva és la llei del més fort i no crec que els convingui anar per aquí", ha conclòs.
Fernández Díaz compara la «guerra de banderes» de Barcelona amb quan ETA «sembrava recs de sang»
El ministre espanyol de l'Interior apunta cap a Artur Mas recordant-li la necessitat de respectar la llei perquè si no, "regna la llei del més fort i no crec que els convingui anar per aquest camí"
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de setembre de 2015 a
les 19:36
Et pot interessar
-
Política
El Parlament avala el nou model de finançament i rebutja el concert econòmic
-
Política
El govern espanyol i els sindicats pacten apujar el salari mínim fins als 1.221 euros
-
Política
El Parlament demana formar el personal de Renfe perquè entengui el català
-
Política
Diversos testimonis confirmen pagaments i cobraments de Jordi Pujol Ferrusola des d'Andorra
-
Política
«Una millora important, però no suficient»: els empresaris es posicionen sobre el finançament
-
Política
Mas reclama «posar al dia» Convergència i posa en qüestió Puigdemont: «Potser no és capaç d'aglutinar»
