[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kkGuZL35bzQ[/youtube]
El ministre de l'Interior espanyol, Jorge Fernández Díaz, ha valorat la guerra de banderes que ha tingut lloc aquest matí a la plaça Sant Jaume. En paraules seves, aquesta "té connotacions negatives perquè recorda els temps que ETA estava plenament activa i operativa i sembrava recs de sang i terror arreu".
Fernández Díaz assegura que el procés "porta a deteriorar la convivència" i ha remarcat la necessitat de respectar la llei davant d'un Artur Mas disposat a "saltar-se-la contraposant legalitat i democràcia" i perquè "si no es respecta, llavors regna la llei de la selva". "La llei de la selva és la llei del més fort i no crec que els convingui anar per aquí", ha conclòs.
Fernández Díaz compara la «guerra de banderes» de Barcelona amb quan ETA «sembrava recs de sang»
El ministre espanyol de l'Interior apunta cap a Artur Mas recordant-li la necessitat de respectar la llei perquè si no, "regna la llei del més fort i no crec que els convingui anar per aquest camí"
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de setembre de 2015 a
les 19:36
Et pot interessar
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
-
Política El jutge Peinado retira el passaport a Begoña Gómez i l’envia a judici
-
Política
Les negatives que ha acumulat Aliança abans de triar Jordi Aragonès a Barcelona
