[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kkGuZL35bzQ[/youtube]
El ministre de l'Interior espanyol, Jorge Fernández Díaz, ha valorat la guerra de banderes que ha tingut lloc aquest matí a la plaça Sant Jaume. En paraules seves, aquesta "té connotacions negatives perquè recorda els temps que ETA estava plenament activa i operativa i sembrava recs de sang i terror arreu".
Fernández Díaz assegura que el procés "porta a deteriorar la convivència" i ha remarcat la necessitat de respectar la llei davant d'un Artur Mas disposat a "saltar-se-la contraposant legalitat i democràcia" i perquè "si no es respecta, llavors regna la llei de la selva". "La llei de la selva és la llei del més fort i no crec que els convingui anar per aquí", ha conclòs.
Fernández Díaz compara la «guerra de banderes» de Barcelona amb quan ETA «sembrava recs de sang»
El ministre espanyol de l'Interior apunta cap a Artur Mas recordant-li la necessitat de respectar la llei perquè si no, "regna la llei del més fort i no crec que els convingui anar per aquest camí"
ARA A PORTADA
-
Les excel·lents previsions per als bolets reobren el debat sobre la massificació del bosc Pere Fontanals | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
Publicat el 24 de setembre de 2015 a les 19:36
Et pot interessar
-
Política L’advocat general del TJUE es pronunciarà el 13 de novembre sobre la llei d’amnistia
-
Política Oriol López, nou diputat d'ERC al Parlament en relleu de Ruben Wagensberg
-
Política Jordi Pujol sol·licita seguir el seu judici de manera telemàtica
-
Política Junts porta al Congrés la proposta d'enduriment dels permisos de paternitat per als temporers migrants
-
Política Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori
-
Política L'alemany Merz, fred amb l'oficialitat del català a Europa: «Entenc l’interès, però ja veurem com es resol»