[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kkGuZL35bzQ[/youtube]
El ministre de l'Interior espanyol, Jorge Fernández Díaz, ha valorat la guerra de banderes que ha tingut lloc aquest matí a la plaça Sant Jaume. En paraules seves, aquesta "té connotacions negatives perquè recorda els temps que ETA estava plenament activa i operativa i sembrava recs de sang i terror arreu".
Fernández Díaz assegura que el procés "porta a deteriorar la convivència" i ha remarcat la necessitat de respectar la llei davant d'un Artur Mas disposat a "saltar-se-la contraposant legalitat i democràcia" i perquè "si no es respecta, llavors regna la llei de la selva". "La llei de la selva és la llei del més fort i no crec que els convingui anar per aquí", ha conclòs.
Fernández Díaz compara la «guerra de banderes» de Barcelona amb quan ETA «sembrava recs de sang»
El ministre espanyol de l'Interior apunta cap a Artur Mas recordant-li la necessitat de respectar la llei perquè si no, "regna la llei del més fort i no crec que els convingui anar per aquest camí"
ARA A PORTADA
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
El PP s'enfanga amb el veto a les festes islàmiques a Múrcia i la Moncloa obre una investigació Bernat Surroca Albet
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 24 de setembre de 2015 a les 19:36
Et pot interessar
-
Política Rajoy demana «no exagerar» amb el cas Montoro
-
Política El PP critica que Illa no tingui pressupostos i imiti «discursos independentistes»
-
Política El Govern admet cinc contractes amb una empresa d'armament israeliana fins al 2024
-
Política Un amic a Madrid amb turbulències: la inestabilitat de Sánchez, maldecap per a Illa
-
Política Collboni prohibeix les rutes de l'alcohol a tot Barcelona
-
Política La Generalitat Valenciana condecora als policies que van escortar Carlos Mazón el dia de la dana