El candidat del PPC a l'alcaldia de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, ha reclamat més seguretat i més policia a la ciutat després que aquest dissabte un jove botiguer morís víctima d'un tret al cap mentre despatxava en un establiment de Ciutat Vella. En declaracions als mitjans fetes aquest diumenge matí al Camp Municipal de Futbol de Nou Barris, ha advertit que a Barcelona "cada cop hi ha més delinqüència i aquesta cada cop és més violenta". Ha afegit que "és imprescindible endurir les lleis" i ha demanat "més contundència en la lluita contra la delinqüència per garantir la seguretat dels que compleixen les normes i paguen els seus impostos".
Fernández Díaz reclama més seguretat i més policia
L'alcaldable pel PPC a Barcelona diu que cal més contundència en la lluita contra la delinqüència
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
El fracàs del traspàs de la immigració fa evidents els límits del pacte Puigdemont-PSOE Bernat Surroca Albet
-
-
El Govern prioritza blindar les inversions del Prat abans d'abordar la gestió catalana que reclama ERC Bernat Surroca Albet
Publicat el 06 de març de 2011 a les 12:21
Et pot interessar
-
Política El Govern presentarà una nova estratègia per ampliar la presència catalana a Amèrica Llatina
-
Política Carlos Mazón atia l'anticatalanisme a les portes del primer aniversari de la dana
-
Política El PSOE rebaixa l'acord amb Junts sobre la immigració i acusa el PP de bloquejar: «Hi voten en contra perquè estan a l'oposició»
-
Política El PSC, ERC, els Comuns i la CUP condemnen el genocidi a Gaza i donen suport a la Flotilla
-
Política La CUP defensa el traspàs d'immigració a Catalunya davant «l'estructura racista» de l'Estat
-
Política La Moncloa aprova l'embargament d'armes a Israel amb una excepció i pendent del Congrés