El cap de llista del PPC a les eleccions del 20-D, Jorge Fernández Díaz, ha fet una crida al vot popular a Catalunya perquè un govern espanyol amb Mariano Rajoy "compensi el plus d'irresponsabilitat, frivolitat i desgovern" a què han situat Catalunya els independentistes, que s'han aliat amb un partit "antisentit comú" com la CUP. De fet, Fernández Díaz, ha defensat la tasca dels populars i els ha esperonat perquè puguin dir que van fer "tot el possible perquè Espanya visqués el veritable despertar de la força".
En tancar la campanya a Badalona, un Fernández Díaz molt afònic ha assegurat que els populars volen entrar a la Moncloa per "la porta gran" –d'altres "per la del darrere"- i ha assegurat que aquests dies "han caigut caretes i s'han punxat bombolles".
Fernández Díaz vol que el PP «compensi el plus de desgovern» a Catalunya
El PPC avisa que Mas s'ha aliat amb un partit "anti sentit comú" com la CUP i demana fer "tot el possible" perquè l'Estat visqui "el veritable despertar de la força"
ARA A PORTADA
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 18 de desembre de 2015 a les 21:20
Et pot interessar
-
Política
BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos
-
Política
I Esquerra, què?
-
Política
Junts avala la llei de Sánchez que obliga les grans empreses a respondre en català
-
Política
Estrasburg es pronunciarà la setmana que ve sobre la presó preventiva de Turull, Junqueras i Sànchez
-
Política
L'endemà del trencament
-
Política
Les famílies de les víctimes increpen Mazón al funeral d'Estat: «Assassí, te’n rius de nosaltres»
