Fisas: «Els de fora no creuen en aquest referèndum»

Sosté que a Catalunya no hi ha cap empresa estrangera que s'hagi traslladat a Espanya perquè veuen que no passarà res

Publicat el 16 de maig de 2014 a les 18:24
El candidat del PP Català (PPC) a les eleccions europees del dia 25, Santi Fisas, insisteix en equiparar el procés català amb el del Quebec. Ho va fer dilluns a l'Hospitalet de Llobregat, i hi ha insistit aquest divendres a Mataró (el Maresme). "L'any 1995, quan el Quebec va convocar el seu primer referèndum, moltes empreses se'n van anar a d'altres zones del Canadà només pel fet d'haver-l'ho anunciat", ha explicat. En canvi, sosté que si aquesta situació no ha passat a Catalunya és gràcies "a la reacció de Rajoy", que s'ha oposat frontalment a la consulta i, per tant, "els de fora no creuen en aquest referèndum"

Fisas ha assegurat que "vivim moments complicats a Catalunya", però que "Rajoy ens va donar un missatge d'esperança a milions de catalans, dient que mentre sigui president, no tindrà lloc el referèndum ni es trencarà Espanya. És un gran missatge d'esperança".

Per tot plegat, ha reclamat el vot per al PP el diumenge 25, amb l'argument que "hem de ser forts per plantar cara als que ens volen destruir com a país".