El candidat del PPC a les properes eleccions europees, Santi Fisas, ha volgut replicar aquest divendres a la tarda al conseller d'Economia, Andreu Mas-Colell, per la seva percepció que el nou sistema de finançament "pinta molt malament". Segons el popular després de la negociació del nou model, hi haurà "un nou sistema que serà molt millor per a Catalunya i per a totes les comunitats".
Fisas, a més, ha retret al Govern que "ens tingui acostumats a dir que tot el que ve d'Espanya és el desastre màxim". "Els ciutadans comencen a estar farts d'aquesta cantarella", ha advertit, tot recordant que Artur Mas i CiU "deien fa dos anys que aquest sistema de finançament era la meravella de les meravelles".
Santi Fisas ha fet aquestes declaracions després d'assistir a Barcelona a l'acció que havia preparat Noves Generacions, l'organització juvenil del PPC. Els joves populars han preparat una bicicletada amb una vuitantena de persones per simbolitzar la necessitat de no sortir de la cursa de la recuperació econòmica.
Fisas replica Mas-Colell: «El nou finançament serà molt millor per a Catalunya»
El candidat del PPC retreu a Mas que "fa dos anys digués que teníem el millor sistema de finançament" i alerta que els catalans "ja estan farts" que CiU digui "que tot el que ve d'Espanya és un desastre”
ARA A PORTADA
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
«Rufián demana aplicar ciència, però ara hem de dir que hi som i després ja veurem la fórmula» Bernat Surroca Albet
-
-
L'Estat pretén que l'acreditació del català dels migrants regularitzats sigui mèrit i no exigència Lluís Girona Boffi
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
10 de maig de 2014 a
les 18:47
Et pot interessar
-
Política
Sánchez Llibre a Illa: «Filocomunista»
-
Política
L'ANC posa en marxa una campanya per captar nous socis i crida a «mobilitzar-se quan no és fàcil»
-
Política
Ayuso vol portar als tribunals que els migrants regularitzats hagin d'acreditar el català
-
Política
Illa es compromet a impulsar «iniciatives parlamentàries» per a l'IRPF per moure ERC cap als pressupostos
-
Política
El Govern obre la porta a les concessions per construir carreteres, estacions de l’L9 i electrolineres
-
Política
L’esquerra a l’esquerra del PSOE i bla, bla, bla
