La presidenta de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), Carme Forcadell, exposarà els seus punts de vista sobre l'estat actual del procés sobiranista aquest dimecres, 14 de gener, a rubí, on participarà a l'acte de presentació del llibre 'La revolució tranquil·la', d'Andreu Barnils.
L'acte, que tindrà lloc a l'Auditori Vallhonrat (19h), donarà a conèixer el llibre, que fa un retrat de la trajectòria de l'ANC fins al setembre del 2014, plasmant l'activitat de la plataforma sobiranista com la suma de moltes històries personals, partint de la tria d’unes quantes de significatives.
Forcadell exposarà el seu punt de vista sobre el procés a Rubí
La presidenta de l'ANC participarà dimecres en la presentació del llibre 'La revolució tranquil·la'
Ara a portada
Publicat el 13 de gener de 2015 a les 17:42
Et pot interessar
-
Política Espanya és el país que menys inverteix en defensa de l'OTAN
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Sánchez anuncia 1.300 milions d'euros en 10 anys per construir pisos «més ràpid»
-
Política Foment carrega contra Illa per pactar amb la CUP un «atemptat» contra la propietat privada