El president de França, François Hollande, ha decretat tres dies de dol nacional per l'atemptat perpetrat aquest matí contra el setmanari satíric 'Charlie Hebdo' a París, que ha segat la vida de dotze persones i ha ferit nou més. En una breu compareixença, Hollande ha destacat la fermesa de la lluita contra el terrorisme i la convicció que “la república és la llibertat d'expressió”.
Així mateix, el president de França ha fet una crida a la “unitat”. “Amb la unitat farem front i guanyarem aquesta barbàrie”, ha reblat.
François Hollande: «La república és la llibertat d'expressió»
Política
El president de França decreta tres dies de dol nacional per l'atemptat contra el setmanari 'Charlie Hebdo' i crida a la unitat per vèncer la "barbàrie"
ARA A PORTADA
-
-
Successos Els Agents Rurals i els Mossos d'Esquadra tenen indicis que l'incendi d'Aiguamúrcia ha estat provocat Antonio Ramos Llauradó
-
-
Terra Carme Farnell, tècnica de predicció del Meteocat: «Dimecres es podran superar els 40 graus en llocs poc habituals» Arnau Urgell i Vidal
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
07 de gener de 2015 a
les 19:12
Et pot interessar
-
Política
Embridar l'extrema dreta
-
Política
Majories nacionals
-
Política
Examen del Parlament als discursos d'odi de Sílvia Orriols i de Vox
-
Política
Illa presenta un pla anti-burocràcia: llicències exprés per a habitatges i indústria
-
Política
El periodista Ferran Espada pilotarà el pla del Govern per impulsar el català al món digital
-
Política
Ofensiva de Junts per portar el concert econòmic al Congrés dels Diputats
