Gabriel Rufián «invoca» les «Boles de Drac» per reformar la Constitució

El candidat d'ERC al 20-D ha bromejat amb els periodistes: "No ha funcionat. També es necessita una majoria de dos terços al Congrés"

Publicat el 14 de desembre de 2015 a les 18:59
El candidat d'ERC a les eleccions espanyoles, Gabriel Rufián, ha rebut unes "Boles de Drac", i ha bromejat amb elles invocant-ne el seu poder per veure si així aconsegueix reformar la Constitució.

Tant ell com el número dos, Joan Tardà, han pujat aquest dilluns a l'autobús de campanya que ha portat els periodistes fins a Manresa per fer un míting i, a l'inici del viatge, el candidat ha rebut com a regal les set boles de la sèrie d'animació japonesa, a les quals Rufián esmenta a tots els mítings.

Rufián, a petició dels mitjans, ha invocat el poder del Drac Xeron que concedeix els desitjos, a qui ha demanat la reforma: "No ha funcionat. També es necessita una majoria de dos terços al Congrés", ha puntualitzat.