L'advocat de Carles Puigdemont, Gonzalo Boye, ha assegurat que "la millor sortida per al jutge Llarena és retirar l'euroordre". "Ja ho va fer al desembre, davant la imminència d'una resolució a favor dels processats", ha recordat en declaracions a La nit a 8tv. L'advocat també ha celebrat que Alemanya hagi tombat no només el delicte de rebel·lió sinó també de sedició i desordres públics.
Boye ha dit que "la restitució de Carles Puigdemont és una possibilitat legal real". "Anem en aquesta direcció", ha assegurat. També ha afegit que "quan es recuperi la racionalitat, tot quedarà en res i Puigdemont podrà ser restituït".
El lletrat ha reiterat que no hi ha malversació i es pot acreditar, i ha apuntat que encara no és clar que Puigdemont pugui ser extradit per aquest delicte. "No em preocupa el tema, és més un problema per a Llarena que per a nosaltres", ha dit. Sobre la suspensió de diputats processats, ha dit que "ningú hauria de ser suspès, però molt menys qui no serà entregat ni per sedició ni per rebel·lió".
Gonzalo Boye: «La millor sortida per a Llarena és retirar l'euroordre»
Política
L'advocat de Carles Puigdemont assegura que no li preocupa l'acusació de malversació
ARA A PORTADA
-
Política Puente entoma la «desesperació» dels usuaris de Rodalies i garanteix millores: «Hi estem treballant» Bernat Surroca Albet
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Publicat el
12 de juliol de 2018 a
les 20:53
Et pot interessar
-
Política El PP situa Álvarez de Toledo i Borja Sémper com a números dos i tres de la llista de Feijóo per Madrid
-
Política
Els Estats Units justifiquen la denegació del visat a Colau: «Venir és un privilegi, no un dret»
-
Política
Junts recupera la veu a l'Eurocambra amb la recollida de l'acta de Comín
-
Política
L'esquerra és culpable!
-
Política
Comín ja és a Madrid per recollir l'acta d'eurodiputat abans de l'acte de retorn a Catalunya
-
Política
CHA i Front Ampli Aragó no es presentaran al Congrés per Terol per evitar «dispersió de vot»
