Jordi Graupera assegura que el president de la Generalitat, Quim Torra, li ha traslladat el suport a una llista unitària a través de primàries. Ambdós s'han trobat aquest dimecres al Palau de la Generalitat. Graupera ha aprofitat aquesta reunió per explicar personalment a Torra la seva proposta, que pretén organitzar unes primàries "plurals i transparents" en les quals podran participar representants polítics i de la societat civil sobiranistes.
El suport de Torra se suma al que ja va mostrar públicament la setmana passada l'exconseller de Cultura Ferran Mascarell. Graupera també s'ha reunit amb Neus Munté (PDeCAT), Carles Agustí (PDeCAT), Antoni Castellà i Gerard Ardanuy (Demòcrates de Catalunya), Xavier Trias (PDeCAT) i Elisenda Paluzie (ANC).
La trobada amb Quim Torra ha coincidit amb la primera assemblea de voluntaris de Primàries Barcelona, que s'ha celebrat aquest dimecres a les Cotxeres de Sants. Hi han assistit més de 400 voluntaris dels 700 amb els que compta actualment la proposta.
Graupera assegura que Torra li ha traslladat el suport a una llista unitària amb primàries
L'impulsor de la iniciativa i el president de la Generalitat s'han trobat el mateix dia que s'ha celebrat la primera assemblea de voluntaris a Cotxeres de Sants
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2018 a les 20:20
Et pot interessar
-
Política
El Govern aportarà prop de 23 milions d'euros més fins al 2029 per finançar la justícia gratuïta
-
Política
El sector Tardà es mou per animar una coalició d'ERC amb Comuns i CUP a les catalanes i a les espanyoles
-
Política
L'auditoria del PSOE descarta finançament irregular però qüestiona algunes despeses d'Ábalos
-
Política
Els Comuns exigeixen duplicar els municipis en el Pla de Barris per aprovar els pressupostos d'Illa
-
Política
El Govern destina 60 milions d'euros per enfortir la indústria i consolidar 27.000 llocs de treball
-
Política
Feijóo fa balanç: «El 2025 ha estat l'any del col·lapse total del sanchisme»
