Jordi Graupera assegura que el president de la Generalitat, Quim Torra, li ha traslladat el suport a una llista unitària a través de primàries. Ambdós s'han trobat aquest dimecres al Palau de la Generalitat. Graupera ha aprofitat aquesta reunió per explicar personalment a Torra la seva proposta, que pretén organitzar unes primàries "plurals i transparents" en les quals podran participar representants polítics i de la societat civil sobiranistes.
El suport de Torra se suma al que ja va mostrar públicament la setmana passada l'exconseller de Cultura Ferran Mascarell. Graupera també s'ha reunit amb Neus Munté (PDeCAT), Carles Agustí (PDeCAT), Antoni Castellà i Gerard Ardanuy (Demòcrates de Catalunya), Xavier Trias (PDeCAT) i Elisenda Paluzie (ANC).
La trobada amb Quim Torra ha coincidit amb la primera assemblea de voluntaris de Primàries Barcelona, que s'ha celebrat aquest dimecres a les Cotxeres de Sants. Hi han assistit més de 400 voluntaris dels 700 amb els que compta actualment la proposta.
Graupera assegura que Torra li ha traslladat el suport a una llista unitària amb primàries
L'impulsor de la iniciativa i el president de la Generalitat s'han trobat el mateix dia que s'ha celebrat la primera assemblea de voluntaris a Cotxeres de Sants
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
06 de juny de 2018 a
les 20:20
Et pot interessar
-
Política
El reencontre amb la Catalunya «lleial»: Felip VI i l'establishment homenatgen Samaranch
-
Política
Topada entre Illa i el president gallec pel nou finançament: «Catalunya no demanarà permís»
-
Política
«Ni rastre de Josep Piqué»: el Cercle escolta Feijóo amb escepticisme
-
Política
ERC recula i evita la compareixença d'Illa al Parlament pels escàndols del PSOE
-
Política
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?»
-
Política Junts, PP, Vox, CUP i Aliança presenten esmena a la totalitat als pressupostos
