L’alcalde de Badalona i candidat del PSC a la reelecció, Rubén Guijarro, ha presentat aquest dimarts el seu projecte per a les eleccions municipals de 2023 en un acte en què ha assenyalat directament al candidat popular, Xavier Garcia Albiol, com el rival a batre. "Cal tenir clar la Badalona a la que no volem tornar", ha etzibat, per després definir en un llarg reguitzell de retrets al model que representa.
Guijarro s’erigeix així en l'alternativa perquè no hi hagi "mai més" una Badalona convertida en un "circ mediàtic" amb un alcalde "amb negocis en un paradís fiscal". "Mai més la vergonya, mai més la dreta, ni la d’Ayuso, ni la de Feijoó, ni la d’Albiol. Mai més el Partit Popular a Badalona", ha clamat amb vehemència.
En aquest sentit, Guijarro ha demanat als badalonins que no es "contagiïn del desànim i el pessimisme" de la Badalona "aïllada, grisa i sense futur" que, segons ell, representa Albiol. Cal, ha dit l’alcaldable, que els veïns creguin en la transformació imparable que, assegura, ha iniciat la ciutat en el seu darrer any de mandat.
L’alcalde s'ha definit com el representant de la ciutat "orgullosa, imparable, optimista i segura de si mateixa". Fa un any, diu, que s’ha dedicat a treure les capes de terra "que uns i altres hi han abocat" per poder redescobrir una "Badalona en positiu", en contraposició a la ciutat "sense futur" del seu antecessor.
Guijarro ha definit Albiol com un alcalde "que s’atrinxera a la mentida" i que posa per sobre els seus interessos personals als de la ciutat. També li ha retret que cada dia parli malament de la ciutat, segons ell, i que s’hagi convertit en un "ambaixador que desprestigia la ciutat a cop de tuit".
Pel que fa a la seva obra de govern, Guijarro ha recordat a Albiol que posarà en marxa una unitat per lluitar contra l’ocupació il·legal, mentre altres "s’omplen la boca" parlant d’inseguretat. "Governem amb fets, no a cop de piulada!", ha exclamat el líder socialista per acabar.
[plantillavirals]
Guijarro s’erigeix com alternativa a Albiol: «Cal tenir clar la Badalona a la que no volem tornar»
L’alcalde afirma que el líder popular representa una ciutat “gris i aïllada”
- L'alcalde de BadalonaRubén Guijarro
ARA A PORTADA
-
Els sindicats i Òmnium donaran suport a la manifestació dels usuaris de Rodalies del 7 de febrer Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
-
-
El caos a Rodalies i el tall a l'AP-7 revolucionen el trànsit: augmenta un 10% a la C-17, C-32 i C-31S Redacció
Publicat el
08 de novembre de 2022 a
les 21:11
Et pot interessar
-
Política
El PP participarà en la manifestació que denuncia la «desinversió sistemàtica» a Rodalies
-
Política
Els funcionaris de presons seran agents de l'autoritat gràcies a PSC, Junts, PP, Vox i Aliança
-
Política
Junts alerta del manifest de Jordi Graupera per «fer fora» Renfe: «Estareu cedint les vostres dades a Alhora»
-
Política
Competències sobrevingudes
-
Política
ERC demana a Paneque que el responsable de la nova Rodalies assumeixi també la gestió de Renfe Catalunya
-
Política
L'Agència Tributària de Catalunya incorporarà temporalment 152 treballadors per ajudar a fer la declaració de la renda
