Hereu s'estima Tura

La veu com un component indispensable per tornar a guanyar les municipals

Publicat el 19 de març de 2011 a les 16:02
Hereu i Tura esberlen la monolítica estructura del PSC. Foto: Arxiu ND

L'alcalde de Barcelona i candidat del PSC a la reelecció, Jordi Hereu, veu Montserrat Tura com un "component indispensable" per tornar a guanyar les eleccions municipals.

Hereu ha restat importància al lloc que podria ocupar la que va ser la seva rival a es primàries a la llista electoral, però ha assegurat que "les seves idees i la seva gent" es veuran reflectits en el projecte socialista.

L'alcaldable de Barcelona s'ha desmarcat del debat sobre l'estratègia que seguirà la direcció del partit en el futur i ha insistit que ara el principal objectiu és guanyar les eleccions. "Els altres debats no interessen en aquests moments a la ciutadania i ja tindrem mesos per debatre el futur estratègic del nostre partit".