El ministre d'Hisenda i Administracions Públiques, Cristóbal Montoro, ha assenyalat aquest dilluns que les investigacions sobre Jordi Pujol van començar "fa temps" i ha avisat que Hisenda "sempre arriba fins al final".
Montoro ha atribuït la revelació de l'expresident de la Generalitat divendres passat a les actuacions "iniciades" per l'agència tributària i considera que el comunicat de Pujol es pot interpretar com una "resposta" a la investigació. Així ho ha manifestat davant dels periodistes en un acte a Sevilla. I ha afegit que "és positiu que es comprovi la situació de qualsevol contribuent amb independència de la seva condició".
Hisenda seguia les passes de Pujol des de feia temps
El ministre Montoro relaciona la carta de l'expresident amb la investigació de l'agència tributària
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juliol de 2014 a les 17:37
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alemany presenta candidatura per liderar ERC a les municipals del 2027
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador