Homs: «El 27-S és o caixa o faixa»
Diu que demanar "els instruments que tenen totes les nacions del món" és una "operació de supervivència col·lectiva"
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de febrer de 2015 a
les 21:20
El conseller de la Presidència i portaveu del Govern, Francesc Homs, ha remarcat que Catalunya es juga "el tot pel tot" aquest 2015 i ha assenyalat que el 27-S és "o caixa o faixa"; una situació excepcional "en la història d'un país" que no serà "de matisos". En la commemoració del 301è aniversari de la crema de Prats de Lluçanès, Homs ha destacat que "disposar dels instruments que tenen totes les nacions i pobles del món" entronca sobretot amb "una operació de supervivència col·lectiva" i no només amb "una qüestió melancòlica per rememorar i fer justícia al nostre passat". També ha demanat treure "bones lliçons" de la història per prendre les "decisions adequades" en un moment "tan decisiu".
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
-
Política
Toc d'atenció a Puigdemont: guanyadors i perdedors de les primàries de Junts a Barcelona
-
Política
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
