És un sarcasme que el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) hagi hagut de fer un estudi per concloure que Sálvame, de Tele 5, inclou "violència verbal i valors incívics que són presentats de manera positiva" i que Belén Esteban i els seus companys utilitzen "llenguatge groller". Avemariapuríssima!
El cas és que els valents consellers del CAC -nomenats per estricta quota de partit i, la majoria, sense formació prèvia- han enviat al ministeri d'Indústria de Madrid un informe sobre Sálvame i algun programa semblant que, al seu parer, poden alterar l'educació dels nens catalans exposats als valors de Silvio Berlusconi. Una queixa que acabarà a la paperera, com totes les altres que s'hi han fet arribar. El més probable és que a Tele 5 ni tan sols se n'assabentin mai. O que, si els ho envien, es facin un fart de riure.
En definitiva, com que el CAC, en la pràctica, només serveix per controlar les emissores catalanes i aquestes són les úniques que no emeten teleporqueria, crec que el més escaient és que els 8'5 milions d'euros que costa l'organisme vagi a parar a alguna altra partida pressupostària on segur que faran un bon servei a la societat.
I als de Sálvame, que els vigilin a Calvarrasa de Abajo.
ARA A PORTADA
-
Un sanedrí d'economistes encén els llums d'alarma contra les apostes empobridores de Catalunya Ferran Casas i Manresa
-
-
El Govern i ERC acorden el Tren Orbital per al 2040 per encarrilar els pressupostos Lluís Girona Boffi
-
-
«Catalunya no pot perdre aquesta oportunitat»: la intrahistòria del viatge d'Illa a Califòrnia Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
26 de març de 2013 a
les 22:59
Et pot interessar
-
Política Junts demana l'A2 de català com a requisit perquè els migrants regularitzats renovin la residència
-
Política
15 anys del 15-M: on són ara els seus protagonistes?
-
Política
La cimera progressista d’Illa
-
Política
Nou intent (ara a l'Estat) per frenar les vendes d'hipoteques a fons sense que les famílies ho sàpiguen
-
Política
El cas Pujol, vist per sentència 12 anys després de la confessió
-
Política
Qui té la fotocopiadora de bitllets?
