És un sarcasme que el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) hagi hagut de fer un estudi per concloure que Sálvame, de Tele 5, inclou "violència verbal i valors incívics que són presentats de manera positiva" i que Belén Esteban i els seus companys utilitzen "llenguatge groller". Avemariapuríssima!
El cas és que els valents consellers del CAC -nomenats per estricta quota de partit i, la majoria, sense formació prèvia- han enviat al ministeri d'Indústria de Madrid un informe sobre Sálvame i algun programa semblant que, al seu parer, poden alterar l'educació dels nens catalans exposats als valors de Silvio Berlusconi. Una queixa que acabarà a la paperera, com totes les altres que s'hi han fet arribar. El més probable és que a Tele 5 ni tan sols se n'assabentin mai. O que, si els ho envien, es facin un fart de riure.
En definitiva, com que el CAC, en la pràctica, només serveix per controlar les emissores catalanes i aquestes són les úniques que no emeten teleporqueria, crec que el més escaient és que els 8'5 milions d'euros que costa l'organisme vagi a parar a alguna altra partida pressupostària on segur que faran un bon servei a la societat.
I als de Sálvame, que els vigilin a Calvarrasa de Abajo.
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de març de 2013 a
les 22:59
Et pot interessar
-
Política
Romero justifica la «prudència» de Montero amb l’IRPF: «Serà difícil recaptar-lo»
-
Política
Els altres calendaris dels pressupostos
-
Política
«La massa social del Barça és molt diversa i és difícil d'aglutinar amb un reclam polític»
-
Política
«El Barça té una vocació global que de vegades fa que es vulgui canviar el sentit original del més que un club»
-
Política
El Barça també és política
-
Política
Illa demana «responsabilitat» a ERC per tenir pressupostos davant la inestabilitat global
