Si hi ha un personatge curiós -o encara més curiós que els altres- dins la família reial espanyola és el de la reina Sofia. És el membre del grup que menys parla però, per contra, se li endevinen unes conviccions fortíssimes i una notable capacitat de provocació.
Per alguna raó desconeguda, Sofia de Grècia parla castellà amb un accent marcadíssim, tot i viure a Madrid des de fa cinquanta anys. Però això no li ha impedit, en ocasions, fer saber les seves opinions polítiques i les seves apreciacions en relació als drets individuals. Un cos ideològic tan extrem, el de la senyora, que deixa la direcció del PP al nivell d'una assemblea de maig del 68.
Sofia de Grècia prohibiria el matrimoni homosexual i l'avortament, dos drets àmpliament acceptats per la societat sobre la qual regna. També està en contra dels toros, tot i que ella en comparteix la qualitat de símbol d'Espanya. Sense immutar-se,
I ara, amb dos dallonses, ha cridat els fotògrafs de l'Hola i s'ha fet una portada amb Iñaki Urdangarin, enmig d'una tempesta política i judicial. Ella no només aguanta, sinó que passa al contraatac. "Pitjor seria que et treguessin del teu lloc" deia, no fa gaire, mentre deu observar, de cua d'ull, els seus antics súbdits de la República Hel·lènica.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de desembre de 2011 a les 22:59
Et pot interessar
-
Política
El malestar de les dones del PSOE es cobra una nova dimissió
-
Política
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Política
El desacord entre el PP i Vox pels pressupostos envia l'Aragó a eleccions anticipades
-
Política
La jutgessa de la dana cita Feijóo com a testimoni per les converses amb Mazón
-
Política
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol
-
Política
El CIS veu Pedro Sánchez immune als casos de corrupció i assetjament
