Si hi ha un personatge curiós -o encara més curiós que els altres- dins la família reial espanyola és el de la reina Sofia. És el membre del grup que menys parla però, per contra, se li endevinen unes conviccions fortíssimes i una notable capacitat de provocació.
Per alguna raó desconeguda, Sofia de Grècia parla castellà amb un accent marcadíssim, tot i viure a Madrid des de fa cinquanta anys. Però això no li ha impedit, en ocasions, fer saber les seves opinions polítiques i les seves apreciacions en relació als drets individuals. Un cos ideològic tan extrem, el de la senyora, que deixa la direcció del PP al nivell d'una assemblea de maig del 68.
Sofia de Grècia prohibiria el matrimoni homosexual i l'avortament, dos drets àmpliament acceptats per la societat sobre la qual regna. També està en contra dels toros, tot i que ella en comparteix la qualitat de símbol d'Espanya. Sense immutar-se,
I ara, amb dos dallonses, ha cridat els fotògrafs de l'Hola i s'ha fet una portada amb Iñaki Urdangarin, enmig d'una tempesta política i judicial. Ella no només aguanta, sinó que passa al contraatac. "Pitjor seria que et treguessin del teu lloc" deia, no fa gaire, mentre deu observar, de cua d'ull, els seus antics súbdits de la República Hel·lènica.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de desembre de 2011 a
les 22:59
Et pot interessar
-
Política
Madrid ens roba
-
Política
El català i el castellà ja empaten com a llengua d'ús habitual a Andorra
-
Política
Víctimes del 17-A constaten que la comissió del Congrés no ha pogut saber «tota la veritat»
-
Política
Feijóo apuja el to després de l'accident de tren i retreu a Sánchez que «no doni la cara»
-
Política El govern espanyol investiga possibles «ingerències estrangeres» en els aldarulls de Barcelona
-
Política
ERC anunciarà si demana la dimissió de Puente després de la compareixença al Congrés
