ICV ha demanat la compareixença del secretari general del PSOE, Alfredo Pérez Rubalcaba, a la comissió d'estudi del dret a decidir perquè exposi el document sobre federalisme acordat a Granada. El coordinador nacional d'ICV, Joan Herrera ha manifestat que "si Rubalcaba ve a explicar la proposta a Catalunya, que vingui a explicar-la a la comissió pel dret a decidir, no al president".
Herrera ha argumentat que "el president és una peça més, és a dir, el 25 de novembre la gent, no jo, no Iniciativa, la gent va dir que aquest procés o era plural o no seria." A més, Herrera ha explicat que considera que el document pactat del PSC i PSOE no "advoca per un federalisme real, sinó només de paraula".
ICV vol Rubalcaba a la comissió del dret a decidir
Política
Herrera considera que el document pactat entre PSC i PSOE no "advoca per un federalisme real"
ARA A PORTADA
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Política Comín ja és a Madrid per recollir l'acta d'eurodiputat abans de l'acte de retorn a Catalunya Neus Climent / Agències
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
08 de juliol de 2013 a
les 18:25
Et pot interessar
-
Política
CHA i Front Ampli Aragó no es presentaran al Congrés per Terol per evitar «dispersió de vot»
-
Política
Bentornat, conseller Puig
-
Política
Sant Vicenç dels Horts rep a Junqueras i Romeva després de l'amnistia
-
Política
Illa furga en els dubtes de PP i Vox amb les pensions: «El sistema funciona, no peta res»
-
Política Sánchez respon als insults de Milei: «Sí, soc 'zurdo' i molt orgullós»
-
Política
Albiol contra la memòria
