La manifestació independentista a Barcelona per celebrar el segon aniversari de l'1-O ha transcorregut amb total normalitat i sense aldarulls entre les desenes de milers de persones que s'hi han aplegat. L'única taca d'una nova concentració pacífica l'han protagonitzat uns manifestants que han increpat i ruixat amb un líquid una periodista de Telecinco.
Segons explica la mateixa cadena, que ha compartit un vídeo que ho il·lustra, la reportera no ha pogut continuar exercint la seva feina i ha acabat abandonant la zona. En les imatges compartides per Telecinco s'aprecia com diversos concentrats han defensat la periodista i s'han encarat amb els agressors.
Increpen i ruixen amb un líquid una periodista de Telecinco a la manifestació de l'1-O a Barcelona
Diversos manifestants han defensat la reportera i s'han encarat amb els agressors
- Presentació de la nova oficina de Google a Barcelona -
- Govern
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’octubre de 2019 a
les 23:01
Et pot interessar
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
-
Política El jutge Peinado retira el passaport a Begoña Gómez i l’envia a judici
-
Política
Les negatives que ha acumulat Aliança abans de triar Jordi Aragonès a Barcelona
