El Ministeri d'Interior ha decidit gastar-se sis milions d'euros en l'adquisició d'una nova armilla que, a banda de ser antibales, també és antiganivets.
Es preveu que la portin tots els agents que patrullin pel carrer. L'armilla també és resistent al foc (no comencen a carbonitzar-se fins que arriben als 200 graus) i pesa menys (entre 1,3 i 1,7 quilos).
El director general de la policia ha justificat la despesa pel fet que "la seguretat dels policies és una prioritat màxima". Se'n distribuiran unes 22.000 unitats entre el 2013 i el 2015.
Interior es gasta 6 MEUR en armilles antiganivets
També és antibales i la duran tots els agents que patrullin al carrer
ARA A PORTADA
-
«No vull tornar a veure l'home que em va atropellar, no em retornarà la meva vida ni la dels meus fills» Marc Orts i Cussó
-
-
Unitat in extremis a Andalusia: Podem, Esquerra Unida i Sumar segellen una coalició electoral Anna Mira Perich
-
Albiach retreu a ERC que no faci costat a Rufián en l’aposta per la unitat de les esquerres Redacció
-
Publicat el
31 de juliol de 2013 a
les 16:13
Et pot interessar
-
Política
ERC demana explicacions a Sánchez per les traves en la catalanització de noms
-
Política
PSC, ERC, Comuns i CUP demanen que el Parlament rebutgi l'ampliació de la pena de mort a Israel
-
Política
Esther Niubó tornarà a la feina dimarts vinent després de dos mesos de baixa
-
Política
L'antiga seu d'ICV a Barcelona, propietat de la Caixa, busca comprador o llogater
-
Política
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom
-
Política
El TSJC amnistia l'exconsellera Natàlia Garriga per l'organització de l'1-O
