El jutjat d'instrucció número 1 de Pontevedra ha acordat internar en un centre de menors l'agressor de Mariano Rajoy. Segons informa el Tribunal Superior de Justícia de Galícia serà internat en el centre que la Xunta determini per un termini de sis mesos "susceptible de pròrroga".
S'acusa al menor d'un delicte específic "d'atemptat contra l'autoritat" el qual es considera "d'extraordinària gravetat, en atenció a la persona contra la qual es va produir l'atac", segons ha explicat el fiscal en cap de Pontevedra, Juan Carlos Alardo.
El noi, identificat com a Andrés de V., de 17 anys va clavar un cop de puny al president del govern espanyol mentre passejava per Pontevedra. El jove va ser detingut poc després i va passar la nit al calabós. Aquest dijous s'ha sabut que és familiar de Rajoy: és fill de la cosina de la seva esposa, Elvira Fernández.
L'agressió es va produir al voltant de les 17.50 hores quan Rajoy es trobava amb altres dirigents del PP al costat de la Capella de la Peregrina, en una cèntrica plaça de la població gallega. Estava envoltat de veïns, saludant nens i fent-se fotografies, quan un jove, l'agressor, li va demanar una selfie i de sobte el va colpejar de manera contundent.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3VwLjHG2LM8[/youtube]
Internament en règim tancat pel jove que va agredir Mariano Rajoy
Política
Segons informa el Tribunal Superior de Justícia de Galícia serà internat en el centre que la Xunta determini per un termini de sis mesos "susceptible de pròrroga"
ARA A PORTADA
-
Política Illa promet destinar el 6% del PIB en educació per superar la crisi a les aules Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras s'arremanga per aconseguir un «gran acord de país» en educació Lluís Girona Boffi
-
Ciutats El Govern activa un pla per climatitzar totes les escoles públiques i 51 residències fins al 2031 Bernat Surroca Albet
-
-
Política Ceuta passa factura a Sánchez i el PP retalla distàncies, segons el CIS Bernat Surroca Albet
Publicat el
17 de desembre de 2015 a
les 20:08
Et pot interessar
-
Política
Albiach retreu a Illa el «triomfalisme» del discurs de mig mandat
-
Política Junts acusa Illa d’amagar «el fracàs» del seu Govern amb el discurs de mig mandat
-
Política
Les 4 «m»: model social, mestres, metges i mossos
-
Política
El Tribunal de Comptes allarga encara més l'aplicació de l'amnistia
-
Política Colau obre la porta a tornar a la política institucional
-
Política
Puigdemont comença a veure la llum després d'un any d'absències
