Aquesta setmana el president Montilla tocava les trompetes de l’apocal•lipsi advertint d’una possible fractura social si l’efervescència independentista continua. Potser algú li hauria de dir que la fractura social es produirà si no convoca eleccions aviat, però això ja són figues d’un altre paner.
Montilla afirmava amb convicció que no sabia què era el dret a decidir, mentre els periodistes de la Santa Mare de la Corporació parlaven d’un “augment dels nacionalismes”(?). Això dels mitjans públics algun dia algú haurà de respondre i expiar els seus pecats.
Montilla és l’únic coherent de tota la colla – com el PP i Ciutadans-. Ell no va anar a Arenys de Munt aviat farà un any. No ha demanat mai cap referèndum. Però els altres tampoc no el demanaven, com es pot comprovar en els programes electorals que Nació Digital publica avui en un reportatge.
A Arenys, s’hi va passejar en Puigcercós- amb bronca tavernària inclosa- , Carretero, i com no, dos dels integrants de la terna solidària: Bertran i López Tena. Ni ells mateixos imaginaven, ni farts de vi, que un referèndum sobre l’encaix de Catalunya amb Espanya articularia la propera campanya electoral al Parlament. Fins i tot els excomunistes vegetarians han picat. Sia com sia, la independència, malgrat els polítics, ja ha guanyat.
ARA A PORTADA
-
L'escorcoll a l'IRTA-CReSA augmenta la pressió al Govern per la crisi de la pesta Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern posa xifres al pla per construir 214.000 pisos: un 40% assequible i 179 àrees Lluís Girona Boffi
-
-
El Govern insta Albiol a obrir immediatament un equipament municipal per als desallotjats del B9 Redacció
-
Publicat el 27 d’agost de 2010 a les 22:56
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Badalona replica al Govern que no és viable obrir Can Bofí Vell
-
Política
Pablo Iglesias guanya Eduardo Inda als tribunals: «Okdiario» va inventar-se una informació
-
Política
Feijóo ja té data per declarar davant la jutgessa de Catarroja per la dana: el 9 de gener
-
Política
Les dissidències còmplices
-
Política
Val la pena el xou parlamentari?
-
Política
Cerdán juga la carta Puigdemont per alimentar la sospita de «lawfare»
