Jordi Farré destruirà les 2.033 signatures

El precandidat a les eleccions es retira de la batalla electoral en no superar el mínim d'avals exigibles | Farré no durà les signatures al club

Publicat el 04 de juliol de 2015 a les 19:31

Jordi Farré, a la seu electoral. Foto: Som Gent Normal


Jordi Farré ha confirmat aquest dissabte que la seva precandidatura ha aconseguit 2.033 signatures i que no ha pogut superar el tall de 2.534 butlletes exigibles per a ser nomenat candidat a la presidència del Barça.

El líder de Som Gent Normal es mostra orgullós de la feina feta i dels suports rebuts, però ha decidit no presentar les butlletes signades davant la junta electoral del club. La raó per la qual Farré prefereix dur-les a un notari és pel protocol imposat pel Barça: ni recompte de signatures, ni interventors per controlar que els avals siguin manipulats o utilitzats.

D'aquesta manera, Jordi Farré procedirà a destruir totes les butlletes aconseguides davant un notari.