Jordi Masquef ja és el nou alcalde de Figueres. El número 4 i cap de llista del PDECat per a les municipals de 2019 ha estat investit després que en la primera votació cap candidat hagi aconseguit la majoria absoluta que calia.
L'oposició ha presentat dos candidats alternatius (ERC i Cs) per aconseguir desbancar l'actual equip de govern però cap ha aconseguit els onze vots necessaris per fer-ho possible. Masquef ha estat escollit per encapçalar la llista més votada perquè en la votació ha aconseguit només set vots, cinc dels regidors del PDECat i dos més dels edils no adscrits.
En el seu discurs d'investidura ha assegurat que treballarà per resoldre els problemes de la ciutat i ha anunciat una ronda de contactes amb l'oposició per arribar a acord. Una hora abans del ple d'investidura, Marta Felip ha fet efectiva la seva renúncia i on s'ha mostrat satisfeta perquè creu que ha resolt "dèficits històrics" de la ciutat però admetent també "fracassos".
Jordi Masquef, nou alcalde de Figueres
L'oposició ha presentat candidats alternatius però cap ha obtingut la majoria suficient per treure l'alcaldia al PDECat
ARA A PORTADA
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
El PP s'enfanga amb el veto a les festes islàmiques a Múrcia i la Moncloa obre una investigació Bernat Surroca Albet
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 14 de novembre de 2018 a les 20:42
Et pot interessar
-
Política Rajoy demana «no exagerar» amb el cas Montoro
-
Política El PP critica que Illa no tingui pressupostos i imiti «discursos independentistes»
-
Política El Govern admet cinc contractes amb una empresa d'armament israeliana fins al 2024
-
Política Un amic a Madrid amb turbulències: la inestabilitat de Sánchez, maldecap per a Illa
-
Política Collboni prohibeix les rutes de l'alcohol a tot Barcelona
-
Política La Generalitat Valenciana condecora als policies que van escortar Carlos Mazón el dia de la dana