L'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, ha tornat a pujar el cim del Tagamanent. Pujol, de 90 anys, ha assistit aquest diumenge al matí a l'acte d'inauguració de les obres de restauració del conjunt monumental de l'antic castell i de l'església, dutes a terme per la Diputació de Barcelona.
[noticiadiari]2/203563[/noticiadiari]
Pujol ha fet l'excursió a títol privat acompanyat de la seva esposa, Marta Ferrusola, i altres amics i familiars. El Tagamanent té un significat molt especial per a l'expresident de la Generalitat, que va exercir el càrrec entre els anys 1980 i 2003. El cim ha estat una metàfora de la reconstrucció de Catalunya des de la Guerra Civil, quan Pujol va pujar-hi l'any 1940 amb un oncle i s'hi podien veure les runes del conjunt que avui ha visitat, ja restaurades.
Avui, en una trobada improvisada amb algunes de les persones presents a l'acte, ha rememorat aquell dia i s'ha felicitat de com ha canviat el país gràcies a la contribució de molta gent i del conjunt d'institucions i partits polítics.
Jordi Pujol torna a pujar el Tagamanent
L'expresident de la Generalitat, de 90 anys, ha assistit a l'acte d'inauguració de les obres de restauració del conjunt monumental de l'antic castell i de l'església

- Jordi Pujol, aquest matí al Tagamanent -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2020 a les 16:22
Et pot interessar
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política L'excomissionat de la dana José María Ángel, hospitalitzat després d'un intent de suïcidi
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»