Josep Ayuso ha guanyat aquest dissabte les eleccions primàries del PSC de Sabadell i serà el candidat socialista a l'alcaldia de cara a les municipals del 2015. Marta Farrés era l'altra candidata i a la qual Ayuso ha superat per 50 vots.
Fonts de les candidatures han informat que Josep Ayuso s'ha imposat a Marta Farrés a l'obtenir el 52,7 per cent dels vots davant del 46,3 de la segona, i un 1 per cert ha estat en blanc o nul.
La primera tinent d'alcalde, Marta Farrés, ha estat la candidata de la renovació i ha tingut el suport de l'alcalde de Sabadell, Joan Carles Sánchez, mentre que el tinent d'alcalde d'Urbanisme, Josep Ayuso, ha comptat amb el recolzament de l'executiva local del PSC.
Aquests dos han estat els únics candidats en el procés de primàries que ha d'escollir el successor de Joan Carles Sánchez, que va assumir l'alcaldia el març de 2013 després que Manuel Bustos dimitís després de ser imputat pel 'cas Mercuri'.
Josep Ayuso guanya les primàries del PSC de Sabadell
Ayuso ha superat l'altra candidata, Marta Farrés, per 50 vots i serà el candidat socialista per a les municipals
Ara a portada
Publicat el 01 de març de 2014 a les 21:23
Et pot interessar
-
Política Espanya és el país que menys inverteix en defensa de l'OTAN
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Sánchez anuncia 1.300 milions d'euros en 10 anys per construir pisos «més ràpid»
-
Política La Moncloa rectifica i busca fórmules per no comprar bales a Israel