El coordinador de CDC, Josep Rull, ha assistit aquest dimarts a la conferència que el líder del PSOE, Pedro Sánchez, ha ofert a Barcelona. Immediatament després de la xerrada, el convergent ha volgut, en declaracions a la premsa replicar al socialista, que havia vaticinat que el 27-S portarà "fractura social, frustració, enfrontament i fallida de la bona democràcia". Per Rull, és "absurd dir que un referèndum o unes eleccions divideixen". "La democràcia mai divideix, les urnes mai són el problema. Les urnes són la solució sempre en un estat democràtic", ha afegit el dirigent de CDC.
En aquesta mateixa línia, ha rebutjat l'anàlisi de la situació a Catalunya que ha fet el líder del PSOE. "No ho entén i no té capacitat per fer coses i entendre què passa a Catalunya. Com pot ser que en 1978 Catalunya fos qui més massivament va votar a favor de la Constitució espanyola i ara més de la meitat vol marxar d'Espanya? Fins que no sigui capaç de formular-se aquesta pregunta, no entendrà què passa a Catalunya", ha dit Rull, tot considerant que Pedro Sánchez "s'ha mogut en el terreny dels tòpics i els prejudicis" durant la seva conferència. "Fins que no tingui la voluntat d'entendre què passa a Catalunya i què ha fet que molta gent es mobilitzi per fer un estat propi, no veurà què passa", ha dit.
Josep Rull replica a Sánchez que és «absurd» parlar de «divisió» al 27-S
El coordinador de CDC diu que "les urnes no són el problema sinó la solució | Creu que el líder del PSOE "no entendrà el que passa a Catalunya" fins que no es pregunti pels motius que han fet créixer l'independentisme
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2015 a les 16:21
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
Pedro Sánchez, amb l'aigua més amunt del coll
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
Sánchez «no comparteix» la condemna al fiscal general però n'activa el relleu
