[tv3]/videos/5579076/[/tv3]
El vicepresident de la Generalitat i conseller d'Economia, Oriol Junqueras, ha avisat la CUP que el Govern no modificarà l'impost de successions. El número 2 de l'executiu ha explicat en una entrevista al programa .Cat de TV3 que un increment del tipus impositiu tindria una utilitat marginal negativa, és a dir, acabaria representant una baixada en la recaptació. Precisament la reforma d'aquest impost és una de les opcions que la CUP ha posat sobre la taula per afrontar el pla de xoc social.
Junqueras ha subratllat que disposar d'uns nous pressupostos seria important per afrontar les necessitats de Catalunya, tot i que ha deixat clar que aquests no seran els que els catalans "necessiten i es mereixen" perquè el govern espanyol és qui fixa l'import total dels comptes catalans. En tot cas, la conselleria no presentarà els pressupostos al Parlament si no en té garantida l'aprovació.
Junqueras avisa la CUP que el Govern no modificarà l'impost de successions
El vicepresident i conseller d'Economia insisteix que només presentarà uns nous pressupostos si tenen garantida la seva aprovació
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de gener de 2016 a les 22:59
Et pot interessar
-
Política
El malestar de les dones del PSOE es cobra una nova dimissió
-
Política
Embolic per un edifici al centre de Barcelona: les acusacions de «pelotazo» frenen els plans de Collboni
-
Política
El desacord entre el PP i Vox pels pressupostos envia l'Aragó a eleccions anticipades
-
Política
La jutgessa de la dana cita Feijóo com a testimoni per les converses amb Mazón
-
Política
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol
-
Política
El CIS veu Pedro Sánchez immune als casos de corrupció i assetjament
