El president d’ERC, Oriol Junqueras, s’ha mostrat orgullós pel fet que "hi ha més regidors sobiranistes dels que hi havia hagut mai a al història" i ha explicat que el vot sobiranista ha passat d’un milió cent mil vots a un milió quatre-cents mil.
Després de qualificar els resultats d’Alfred Bosch a Barcelona com a "extraordinaris", el líder dels republicans també ha destacat que "és evident que hi ha més vots que mai per a aquells que estem compromesos amb la transparència i la honestedat", objectius que han de caracteritzar "el nou país", ha dit.
En aquest sentit, Junqueras ha remarcat que "els resultats ens apropen als objectius que ens havíem plantejat en l’àmbit nacional del camí a al independència i en el de la justícia social".
El president d’ERC també s’ha felicitat per ser "pràcticament, la segona força municipalista a nivell de Catalunya" i "la segona força en nombre de regidors en el conjunt de l’àrea metropolitana". "A fe de Déu que hi hem irromput amb força", ha reblat.
En paraules dedicades a Sant Vicenç dels Horts, Junqueras ha qualificat el seu poble com a "punta de llança de l'independentisme a l'àrea metropolitana".
Junqueras ha tancat la seva compareixença declarant que el país cada cop és més proper al 27-S i a la independència prometent: "Som els que no defallim i els que no es rendeixen, endavant!".
Junqueras: «Hi ha més regidors sobiranistes dels que hi havia hagut mai»
Ha remarcat que "els resultats ens apropen als objectius que ens havíem plantejat en l’àmbit nacional"
ARA A PORTADA
-
Catalunya no fa el salt en renovables: només abasteixen el 15% de l'electricitat Arnau Urgell i Vidal
-
ERC planteja nous traspassos de competències a canvi de deslligar l'IRPF dels pressupostos Lluís Girona Boffi
-
-
-
A menys bars, més votants d’extrema dreta: una nova correlació amb coincidències a Catalunya Josep Bort
Publicat el
24 de maig de 2015 a
les 23:15
Et pot interessar
-
Política
Junts demana a Illa incloure una rebaixa a l'IRPF com a mesura per fer front a la guerra
-
Política
Neix una fundació amb Puigdemont, Aragonès i Torra com a membres per museïtzar la Casa Macià
-
Política
El TSJC obliga el Parlament a penjar la bandera espanyola a la façana
-
Política
Seran Mataró i Salt punta de llança de Vox?
-
Política
El Govern aprovarà un primer paquet d'ajudes a empreses i sectors afectats per la guerra
-
Política
Sánchez reivindica el «millor escut social de la UE» per la guerra a l'Iran després del pols amb Sumar
