El president d'ERC i candidat a les eleccions europees del 26 de maig, Oriol Junqueras, i l'exconseller i candidat de Junts per Catalunya Toni Comín han demanat a la Junta Electoral Central (JEC) poder participar al debat electoral de TV3 i Catalunya Ràdio -que se celebrarà el 14 de maig- per videoconferència des de la presó de Soto del Real i Bèlgica, respectivament, segons ha avançat TV3. Així mateix, els republicans també han sol·licitat a la JEC que Junqueras i Raül Romeva puguin intervenir en diversos mítings de campanya de les eleccions europees.
Fins el moment, la Junta Electoral -que s'ha reunit aquest dijous- no ha donat resposta als republicans, tot i que sí que ha permès que Junqueras i Romeva puguin oferir tres entrevistes d'un màxim de 30 minuts a través de videoconferència en règim horari penitenciari. Per contra, la Junta Electoral ha rebutjat la petició de l'alcaldable de JxCat a Barcelona, Joaquim Forn, de participar en una roda de premsa aquest divendres al migdia, ja que la sala de videoconferències que pretenia utilitzar ja estava reservada.
Junqueras i Comín demanen a la Junta Electoral participar al debat de TV3 i Catalunya Ràdio
La JEC, que s'ha reunit aquest dijous, no resol la petició dels eurocandidats, però sí que denega a Joaquim Forn participar en una roda de premsa aquest divendres
Ara a portada
-
Societat Més romana que espanyola: l'Església catalana, davant del Vaticà post-Francesc Pep Martí i Vallverdú
-
Internacional «Vladímir, para!»: Trump exigeix a Putin que signi ja un acord de pau després de l'atac rus a Kíiv Redacció
-
-
-
Política Un altre triple salt mortal de Sánchez: fer de la necessitat virtut amb la despesa militar Tania Tapia Díaz
Publicat el 09 de maig de 2019 a les 20:20
Et pot interessar
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Foment carrega contra Illa per pactar amb la CUP un «atemptat» contra la propietat privada
-
Política La defensa de la llengua es fa un lloc per Sant Jordi
-
Política Centenars de persones es manifesten al centre de Barcelona en defensa del català: «La nostra llengua no es toca»