El president d'ERC i candidat a les eleccions europees del 26 de maig, Oriol Junqueras, i l'exconseller i candidat de Junts per Catalunya Toni Comín han demanat a la Junta Electoral Central (JEC) poder participar al debat electoral de TV3 i Catalunya Ràdio -que se celebrarà el 14 de maig- per videoconferència des de la presó de Soto del Real i Bèlgica, respectivament, segons ha avançat TV3. Així mateix, els republicans també han sol·licitat a la JEC que Junqueras i Raül Romeva puguin intervenir en diversos mítings de campanya de les eleccions europees.
Fins el moment, la Junta Electoral -que s'ha reunit aquest dijous- no ha donat resposta als republicans, tot i que sí que ha permès que Junqueras i Romeva puguin oferir tres entrevistes d'un màxim de 30 minuts a través de videoconferència en règim horari penitenciari. Per contra, la Junta Electoral ha rebutjat la petició de l'alcaldable de JxCat a Barcelona, Joaquim Forn, de participar en una roda de premsa aquest divendres al migdia, ja que la sala de videoconferències que pretenia utilitzar ja estava reservada.
Junqueras i Comín demanen a la Junta Electoral participar al debat de TV3 i Catalunya Ràdio
La JEC, que s'ha reunit aquest dijous, no resol la petició dels eurocandidats, però sí que denega a Joaquim Forn participar en una roda de premsa aquest divendres
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de maig de 2019 a
les 20:20
Et pot interessar
-
Política
ERC es fa seva la proposta de vincular la regularització de migrants amb el català
-
Política
La CUP vol prohibir la compra d'habitatges per destinar-los a segones residències: «Una família, una casa»
-
Política
Junts retreu al Govern que «compri els invents» dels Comuns en habitatge
-
Política
El CIEMEN avala l'exigència del català en la regularització d'immigrants però reclama més recursos
-
Política
Salut recula i no incentivarà els CAP que redueixin la llargada de les baixes
-
Política
ERC posa pressió pel consorci d'inversions i el porta al ple del Parlament
