[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GZ_YDZelnZw[/youtube]
"La Catalunya és poderosa" de Peret sonarà al final dels actes de la Via Lliure a la Meridiana, organitzada per l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural. Músics de d'origens diversos interpretaran la versió que el pare de la rumba catalana va fer de la seva pròpia cançó "Gitana Hechicera" al Concert de la Llibertat.
Un altre tema que també es podrà escoltar quan el punter gegant portat per esportistes catalans arribi al final del seu recorregut serà l'himne "Venim del nord, venim del sud" del cantautor Lluís Llach. La peça serà interpretada pel Cor Jove de l'Orfeó Català, dirigit per Esteve Nabona, amb l'acompanyament de l'Orquestra Terrassa 48, arrajaments d'Albert Guinovart i les veus de Gemma Humet, Pemi Fortuny i Mercè Martínez.
Aquesta cançó precedirà els parlaments del president de l'ANC, Jordi Sánchez, el president d'Òmnium, Quim Torra, i la coordinadora d'Internacional de l'ANC, Liz Castro, que farà un discurs en anglès dirigit a tot el món.
La «Catalunya és poderosa» de Peret tancarà la Via Lliure
La versió que el pare de la rumba catalana va fer al Concert de la Llibertat serà interpretada per músics d'origens diversos | L'himne "Venim del nord, venim del sud" també sonarà al final de la mobilització
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2015 a
les 15:30
Et pot interessar
-
Política
Previsibles en el pitjor sentit
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
El Suprem no té pietat del «sanchisme» i marca el camí per a més «col·laboradors»
-
Política
Juan Carlos Peinado, el jutge que «pot fer i fa»
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
